BIENTÔT ÉPUISÉ
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7
  • Běžecký/chodicí pás Domyos TC7

Běžecký/chodicí pás Domyos TC7

Ref.
8284676
Výhody výrobku
Výkonnější pás vám pomůže překročit vaše hranice!
18 999,00 Kč*
vč. ekologického poplatku
13,31 Kč
Univerzální využití
Rychlost: 1–18 km/h. Motor: 2,5 koňské síly. Automatický náklon: 0–10 %.

VLASTNOSTI

Rozměry
180 × 84 × 152 cm.
Složený výrobek
100 × 84 × 173 cm.
Hmotnost
90 kg.
Hmotnost balení
94 kg.
Složení
Rám: 80 % ocel, 20 % 0. : 40 % měď, 35 % ocel, 10 % 0, 10 % mosaz, 5 % hliník.
Určeno pro
běžce, kteří chtějí zůstat ve formě.
záruka
5 let na rám, 2 roky na motor a díly. Technická pomoc: více na domyos.com.

RADY

Tipy na údržbu
Pravidelně kontrolujte utažení všech šroubů a matek. Prodloužíte tak životnost pásu a zabrání nežádoucímu hluku nebo předčasnému opotřebení výrobku.
Skladovací Tipy
Skladujte na suchém místě, nikoliv venku.
Omezení používání
Pouze pro domácí používání. Maximální nosnost: 130 kg.

DALŠÍ INFORMACE

Popis programů KALORIE 1 až 5
1/ 200 KAL: spálíte 200 kalorií za 20 min. Max. rychlost 8 km/h. Bez sklonu. 2/ 250 KAL: spálíte 250 kalorií za 20 min. Max. rychlost 9,5 km/h. Max. náklon 4 %. 3/ 300 KAL: spálíte 300 kalorií za 30 min. Max. rychlost 6,5 km/h. Max. náklon 5 %. 4/ 350 KAL: spálíte 350 kalorií za 30 min. Max. rychlost 7 km/h. Max. náklon 10 %. 5/ 400 KAL: spálíte 400 kalorií za 40 min. Max. rychlost 7 km/h. Max. náklon 8 %.
Popis programů KALORIE 6 až 10
6/ 450 KAL: spálíte 450 kalorií za 40 min. Max. rychlost 7 km/h. Max. náklon 10 %. 7/ 500 KAL: spálíte 500 kalorií za 40 min. Max. rychlost 7,5 km/h. Max. náklon 8 %. 8/ 600 KAL: spálíte 600 kalorií za 30 min. Max. rychlost 13,5 km/h. Max. náklon 5 %. 9/ 600 KAL: spálíte 600 kalorií za 40 min. Max. rychlost 11 km/h. Max. náklon 2,5 %. 10/ 700 KAL: spálíte 700 kalorií za 40 min. Max. rychlost 11 km/h. Max. náklon 8,5 %.
Popis programů KALORIE 11 až 15
11/ VÝKON 1: 20 min. Max. rychlost 11 km/h. Max. náklon 4 % 12/ VÝKON 2: 30 min. Max. rychlost 9,5 km/h. Max. náklon 4 %. 13/ VÝKON 3: 45 min. Max. rychlost 10,5 km/h. Max. náklon 10 %. 14/ VÝKON 4: 60 min. Max. rychlost 9,5 km/h. Max. náklon 7 %. 15/ VÝKON 5: 60 min. Max. rychlost 12 km/h. Max. náklon 5 %.
Popis programů KALORIE 16 až 20
16/ 5 KM VZDÁLENOST: až 5 km. Max. rychlost 10 km/h. Max. náklon 3 %. 17/ 10 KM VZDÁLENOST: až 10 km. Max. rychlost 11 km/h. Max. náklon 1,5 %. 18/ 15 KM VZDÁLENOST: až 15 km. Max. rychlost 13 km/h. Max. náklon 2 %. 19/ 30 MIN BĚH: 30 min běhu. Max. rychlost 13,5 km/h. Max. náklon 6,5 %. 20/ 40 MIN BĚH: 40 min běhu. Max. rychlost 10,5 km/h. Max. náklon 10 %.
1. Správné dýchání a držení těla
Nezapomeňte, že při sportu je nejdůležitější dýchání! Nadechujte se nosem a vydechujte ústy. Běhejte s uvolněnými rameny. Krok by měl být co nejpřirozenější!
2. Správná pozice na pásu
Nejdříve si stoupněte na stupátko. Zapněte běžecký pás. A trénink může začít! Běhejte uprostřed pásu v jeho přední části.
3. Správné umístění pásu
Aby se vám dobře běželo, pořiďte si správnou běžeckou obuv určenou pro vaši úroveň.
4. Bezpečné skládání pásu
Při skládání běžeckého pásu dávejte pozor na svá záda a dodržujte následující postup: nejprve si sedněte do dřepu, poté uchopte běžeckou desku a zvedněte ji. Při zvedání mějte napřímená záda.
5. Umístěte pás na vhodný povrch
Aby se vám pohodlně sportovalo, je dobré postavit běžecký pás na tlumicí podložku. Zejména pokud chcete pás umístit v místnosti s tvrdou podlahou (parkety, betonové dlaždice, dlažba). Podložka typu Domyos DF 920 má 3 účely: 1/ zvyšuje stabilitu výrobku; 2/ zmírňuje vibrace a hluk při používání; 3/ chrání podlahu.
Praktické rady našeho týmu
Běhejte minimálně 1 h po jídle. Noste odpovídající oblečení i obuv. Během sportování dodržujte pitný režim a průběžně doplňujte tekutiny.

Tipy

  • FITNESS

    Rozhodli jste se ke koupi běžeckého pásu, ale nevíte, který si vybrat. Přečtěte si následující rady, které vám ve výběru vašeho vysněného pásu pomohou!

    (5)
Nahoru