• Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350
  • Posilovací lavice AB 350

Posilovací lavice AB 350

Ref.
3337788
Users reviews
5 / 5 1 Názor
Výhody výrobku
Napomáhá ke správnému provádění cviků na břišní svaly.
Pohodlí
Napomáhá ke správnému provádění cviků. Opěrka zad i sedátko ze silné pěny.
Možnost nastavení
2 úrovně nastavení.
Snadné přemístění
Rozměry: 165 x 55 x 65 cm. Skládací. Odmontovatelná ramena. Transportní kolečka.

VLASTNOSTI

Rozměry balení
114 x 15 x 37 cm.
Složení
Rám : 100.0% ocel Sedadlo : 100.0% akrylonitrilbutadienstyren Pěna : 100.0% polyuretan
Určeno pro
pravidelné posilování přímých břišních svalů.
záruka
5 roky

RADY

Omezení používání
Maximální nosnost: 110 kg. Pouze pro domácí použití.

DALŠÍ INFORMACE

Trénink
Nejste-li zvyklí pravidelně posilovat, dodržujte během prvních 3-4 týdnů pokyny pro začátečníky. Dbejte na správné dýchání. Vydechujte při námaze a nadechujte se při návratu do původní pozice. Stáhněte břisní svaly, vydechněte. Uvolněte svaly, nadechněte se. Přizpůsobte dýchání svému tempu, abyste se nezadýchávali.
Pro vyšší účinnost
Měňte pořadí cviků, abyste nepřivykali své břišní svaly soustavnému rytmu a stejnému pořadí cviků.
Úroveň začátečník
Zahřejte se sérií s 10 opakováními. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Pokračujte sérií s 12 opakováními. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Pokračujte sérií s 15 opakováními. Než přejdete k dalšímu cviku, odpočiňte si po dobu 30 vteřin až 1 minuty. Proveďte 3 cviky z níže uvedeného seznamu.
Úroveň středně pokročilý
Zahřejte se sérií s 12 opakováními. Odpočiňte si po dobu 10 až 15 vteřin. Poté 15 opakování. Odpočinek kratší než 10 vteřin. Série 15 opakování. Při posledních 5 opakováních zvolněte tempo a soustřeďte se na stahování svalstva. Při posledních 5 opakováních se neopírejte (zůstaňte se staženými svaly) po dobu 5 vteřin. Než přejdete k dalšímu cviku, odpočiňte si po dobu 30 vteřin.
Úroveň pokročilý
Zahřejte se sérií s 15 opakováními. Odpočiňte si po dobu 10 vteřin. Pokračujte sérií s 15 opakováními. Při posledních 5 opakováních zůstaňte ve vzduchu (se staženými svaly) po dobu 5 vteřin, po té se pomalu navracejte na zem (5 vteřin do původní polohy). Odpočiňte si po dobu 15 vteřin. Třetí série s 20 opakováními, z nichž posledních 5 s maximálním stažením (zastavení ve vzduchu, kontrola návratu do původní polohy), 15 vteřin odpočinku.
Zkuste překonat své limity!
Poslední série cvičení musí být nejnáročnější. Cvik opakujte tolikrát, kolikrát to zvládnete. Soustřeďte se na správné provádění cviku, břišní svaly mějte stažené. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Přejděte k následujícímu cviku.
Zvedání horní části těla
Cvičení zaměřené na horní část břišního svalstva. Začněte s hlavou opřenou o opěrku, lehněte si na záda, lehce pokrčte nohy, stáhněte břišní svaly a přidržujte se lavice AB. Zvolna zvedejte hlavu a ramena, a to až do chvíle, kdy se ramena přestanou dotýkat země. Jakmile jsou vaše lopatky zcela odlepeny od země, zastavte pohyb. Pauza. Vydechujte při zvedání těla, se staženými svaly. Nadechujte se při návratu zpět do lehu na záda.
Zvedání horní části těla z opačné strany
Cvičení zaměřené na spodní část břišního svalstva. Začněte ze stejné výchozí pozici jako při předchozím cvičení. Stáhněte břišní svaly a přidržujte se lavice AB. Při tomto cvičení vám lavice slouží k držení rovnováhy. Nohy lehce pokrčte v kolenou a vydechněte. Zvolna zvedejte nohy a pánev. Vaše kolena budou nad hrudníkem. Pauza. Při výdechu se vraťte do výchozí pozice. Začněte znovu.
Zvedání celé horní části těla
Posilujte zároveň horní i dolní část břišních svalů: kombinujte oba cviky dohromady. Začněte cvičit ve stejné pozici jako na začátku, nohy lehce pokrčte v kolenou, vydechujte a přitahujte kolena k hrudníku. Zároveň zvedněte ramena od země tak, jako při prvním cvičení zvedání trupu. Při návratu trupu do výchozí pozice se nadechujte.

Users reviews

5 / 5 1 Názor
1 uživatelů doporučuje tento výrobek
  • 31 October 2015
    That review has been deposited on this product version
    purchase confirmed
    Posilovac brisnich svalu

    Super

Tipy

Také by vás mohly zajímat tyto výrobky

Nahoru