4 TIPY NA SPORTOVÁNÍ V POHODLÍ DOMOVA

(4)

Cvičení doma je vážně snadné! Ukážeme vám několik způsobů, jak můžete sportovat z pohodlí domova, i když nemáte tolik času. Tak neváhejte a dostaňte se do formy!

 

Staré dobré skákání přes švihadlo

Na švihadlo si často ani nevzpomenete, přitom je to jedinečná pomůcka, díky níž se dostanete do formy z pohodlí domova. Při skákání přes švihadlo neposilujete pouze dolní polovinu těla, ale také břišní svalstvo, ruce a ramena. Toto velice snadné cvičení je ideální na hubnutí, ploché bříško, zlepšení kondice a navíc omezuje vznik celulitidy. Nejdříve začněte s pětiminutovým skákáním, postupně přidávejte na 15 minut (stejný efekt jako 30min běh) a nakonec skákejte po dobu 30 minut. Cvičte kdykoliv v pohodlí domova (ne však na příliš tvrdé zemi)!

 

Rotoped pro udržení pevných svalů

Rotoped je nejoblíbenější pomůckou pro sportování doma. Umožňuje dostat se do formy a zlepšit si kondici. Napomáhá růstu svalů, nezatěžuje klouby, zeštíhluje postavu a napomáhá spalování tuků. Navíc je perfektním nástrojem k péči o kardiovaskulární systém. Doporučujeme proto si rotoped správně nastavit, abyste nezatěžovali bedra (sedlo by mělo být v úrovni boků, noha by měla být mírně pokrčená).

 

Posilování břišního svalstva

Nic nepomůže lépe než cviky na zpevnění břišního svalstva, které lze provádět v pohodlí domova. Základním cvikem je tzv. prkno: opřete se o lokty a o špičky nohou, zpevněte břišní svalstvo a zůstaňte v této pozici po dobu 30 vteřin až 1 minuty. Tělo musí být zpevněné, podobně jako při klikování. Cvik opakujte třikrát za sebou (s pauzami), a to dvakrát až třikrát týdně. Pro posílení příčného svalstva, udělejte prkno na boku: opřete se pouze o jeden loket, v pozici na boku, zpevněte chodidla a nohy, takto vydržte, či dělejte malé hmity pánví.

 

Pohodlné vypracování postavy na gym ballu

Gym ball je míč na fitness, který vám umožní si pohodlně posílit hloubkové svalstvo. Při cvičení na gym ballu nejvíce namáháte břišní svalstvo (je ideální na vypracování plochého bříška), je ale vhodné i na posílení stehen či hýždí. Gym ball existuje v několika velikostech. Navíc pro něj platí, že čím je měkčí, tím je cvičení snazší. Proto jej s pokračujícími tréninky vždy dofoukněte.

 

 

 

Tak vidíte, jak je snadné cvičit v pohodlí domova, když jste v časové tísni. Cvičení je celá řada, stačí si jen vybrat!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru