5 RAD, JAK ZACIT SPORTOVAT

(2)

Dovolená skončila: vzhůru k správným předsevzetím! Je rozhodnuto, už konečně začnu sportovat! Seznamte se s našimi radami, které vám pomohou v začátcích sportování, aniž byste se nechali odradit.

 

Navštivte svého lékaře

Ujistit se o své formě a způsobilosti praktikovat sportovní aktivitu se doporučuje! Než začnete se sportovní aktivitou, najděte si čas a navštivte svého lékaře. Je lepší, když budete znát svoji tělesnou způsobilost a tím pádem kontraindikace při praktikování sportovní aktivity

 

Stanovte si sportovní rozvrh

Než abyste se překonávali a pak všeho rychle nechali, stanovte si dlouhodobý tréninkový program. Každý měsíc nebo týden si vystavte další rozvrh a dopředu si naprogramujte svoje aktivity. Když je nebudete dodržovat, vždy si najdete výmluvu, proč nesportovat a začnete dělat něco jiného!

Vyzvěte svoji formu s opravdovým rozvrhem, novými výzvami, které vás budou dozajista motivovat!

 

Vyberte si fitness centrum

Abyste se dostali zase do formy, zapište se do fitness centra v blízkosti vašeho domova. K ruce budete mít vše potřebné, aby byl váš pokrok co nejlepší. Přístroje aerobního tréninku nebo posilovací stroje, bohaté a rozmanité fitness aktivity nebo všelijaké lekce. Budete mít možnost namíchat si program šitý na míru pro posílení svojí formy.

Rady:

  • Zjistěte si otevírací hodiny centra, které jste si vybrali
  • Nejprve si vyzkoušejte materiál, zkontrolujte sportovní vybavení a zeptejte se na možnost zkušební lekce
  • Sjednejte si schůzku s cvičitelem a zeptejte, zda nabízí služby osobního tréninku
  • Projděte si zařízení a zkontrolujte hygienu šaten
  • Nejprve si zaplaťte pouze krátkodobé předplatné nebo takové, které vám umožní vrácení peněz v případě nespokojenosti

 

Zvolte aerobní trénink

Pokud jste již dlouho nesportovali, zvolte aktivitu zaměřenou na aerobní trénink, která se zaměřuje na dýchání a vytrvalost. Doporučujeme vám vyzkoušet například chodící pás nebo běžecký pás, nebo rotoped. Tyto aktivity vašemu tělu pomohou posílit srdce a klouby.

 

Začínejte pozvolna

Heslem je: začít se sportem progresivně! Nepřekonávejte se a držte své zanícení na uzdě, aby vám v pokroku nic nebránilo!

Začněte s mírnými aktivitami, aby si vaše tělo zvyklo na námahu. Začněte na chodícím pásu a najděte cestu k formě. Začněte například na 30 minutách denně. Neberte ohled na zátěž a poslouchejte svoje tělo buďte trpěliví: výsledky časem přijdou! Pokud je vaše tělo unavené, znamená to, že stagnujete. Neváhejte a dopřejte si odpočinek, který je nezbytný k udržení tempa.

 

Nezapomeňte: do formy se dostanete cvičením krátkých a pravidelných lekcí a ne 2 hodinovým cvičením, které tělo unaví. Jako motivaci střídejte aktivity a radujte se ze sportu: vytrvalost, fitness, posilování.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-reprendre-le-sport

Předsevzali jste si znovu začít? Tak začněte, bez váhání! Abyste se sportem znovu začali a už nepolevili, využijte tipy a triky naše sportovního kouče.

(1)
Nahoru