5 TRIKŮ PRO PLOCHÉ BŘICHO

(3)

Pokud si na břiše skutečně chcete vytvarovat pekáč buchet, nestane se tak ze dne na den: základem je správný životní styl: vyvážená strava a sportování, bez výjimky. Základem je zbavit se špatných návyků a řídit se těmi dobrými. Doopravdy nejde kila shodit ze dne na den. Pokud chcete ploché břicho bez nehezkých špeků, řiďte se pěti tipy značky Domyos.

 

Sledujte svůj kalorický příjem

Muži se velmi často rozhodnou zahnat hlad první věcí, která jim přijde pod ruku. To však linii nesvědčí. Každá laskomina znamená i kalorie navíc! Stačí tedy začít s dobrými návyky a budete zas o krok blíže plochému břichu. To neznamená, že se musíte vzdát všech požitků. Pochutnejte si, ale všeho s mírou. Sledujte svůj kalorický příjem: měl by být přizpůsoben vašemu věku a fyzické aktivitě. Jezte rozumné porce vyvážené stravy. Francouzský úřad pro správné stravování ANSES stanovuje, že muži od 20 do 40 let by měli denně průměrně přijmout 2 700 kalorií, muži od 41 do 60 let 2 500 kalorií. Poslouchejte své tělo, řekne vám, kdy už je nasycené.

 

Vyvážená strava

Aby zmizely špíčky  okolo břicha, stačí se řídit správnými stravovacími návyky.

 

Hranolka není zelenina

Skoncujte s tučným jídlem u televize či druhý den po párty. Eliminujte tuky a nahraďte je zeleninou. Jezte potraviny, které spalují tuky – napomáhají spotřebovat více kalorií, než jich tělu dodají. Které potraviny patří do této skupiny? Je to zejména zelenina bohatá na vitamíny a s detoxikačními účinky: česnek, artyčoky, chřest, lilek (má antioxidační účinky a pohlcuje tuk), mangold, řepa, brokolice, mrkev, celer, žampiony, čekanka, různé druhy zelí, růžičková kapusta, květák, dýně, okurky, cuketa, špenát, zelené fazolky, hlávkový salát, polníček, kukuřice, brukev, cibule, pórek, papriky, ředkvičky a rajská jablíčka. Výběr máte skutečně velký!

 

Síla bylinek

Přidávejte do jídla čerstvé bylinky– dokáží skutečné divy. Přidávejte je do všeho: jídla s čerstvými bylinkami jako je petržel, koriandr či bazalka skvěle ochutí jídla. Navíc obsahují vlákninu, která při trávení zachycuje část tuků, tudíž zabraňuje jejich vstřebání do organismu. Vyzkoušejte zejména čerstvou mátu: má schopnost napomáhat k plochému břichu, jelikož nastartuje zažívání. Pokud si půl hodiny před jídlem dáte šálek čerstvého mátového čaje, utlumí pocit hladu.

 

Pijte vodu

Sklenička před jídlem přece neuškodí: to však není pravda. Pokud chcete mít ploché břicho, vyhýbejte se ochuceným a velmi sladkým limonádám: v jedné plechovce se v průměru nachází až 6 kostek cukru. Také alkohol je velmi kalorický, navíc může mít nepříznivé účinky na vaše zdraví. Co vyzkoušet něco nového a pít vodu? Pro hydrataci těla pijte nejméně 2 litry vody denně. Tím si tělo očistíte od toxinů, pročistíte tkáně a budete bojovat proti nadměrnému zadržování vody. Stačí vydržet několik týdnů a hned poznáte ten rozdíl. Špeky na břiše budou jen špatnou vzpomínkou.

 

Spánek je základ

Chcete si uchovat štíhlou postavu a získat ploché břicho? Tak hodně spěte!  Američtí vědci našli spojitost mezi délkou spánku a rizikem obezity, zejména v pase. Prokázali, že dospělý člověk spící méně než 5 hodin za noc má větší sklony k ukládání tuku v oblasti břicha než člověk, který denně prospí 6 až 7 hodin. Důvod? Čím méně spíme, tím větší máme hlad, tím produkujeme více tukových buněk a pomalu spalujeme. Nedostatek spánku zvyšuje produkci hormonů hladu (ghrelin) a naopak snižuje vylučování hormonů zajišťujících pocit sytosti (leptin). Nespavci si musí dát pozor na přibírání…

 

Sport zpevňuje břicho

Ochablé a povislé břicho má na svědomí nejenom věk, ale zejména nedostatek pohybu. Pokud tedy chcete  mít ploché břicho, je  sport vaším přítelem číslo jedna. Správné stravování a sportování dělá zázraky: čím je tělo svalnatější, tím vydává více energie a zabraňuje usazování tuků. Muži hubnou snadněji než ženy, takže by měli posilování břicha jistě vyzkoušet. Vyzkoušejte posilování a zeštíhlete si oblast břicha. Pokud je břišní svalstvo namáháno, má větší energetickou spotřebu. Proto i při odpočinku spalujete kalorie. Posilujte svaly celého těla, i když je prozatím vaším cílem zbavit se tuku na břiše a posílit břišní svaly.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru