ABYSTE LÉPE SPORTOVALI, TRÉNUJTE SVOJI MOTIVACI!

Déšť, únava, nedostatek času… motivaci ke sportu nebo alespoň na 30 minutovou chůzi není vždy lehké najít. Na motivaci se při sportu pracuje stejně tak jako na těle. Jak?


Sport má své důvody…

Každý ví, že sportovní aktivita je zdraví prospěšná. Jak je vidět, takový argument vás zrovna nemotivuje.
Váš partner na fitness a posilování Domyos našel na každou výmluvu řešení. Proč nesportujete?


Důvod č. 1: nechce se mi sportovat samotnému

Řešení: najděte si partnera.

Pokud nikdo z vašeho okolí nesportuje, vyhledejte sportovního trenéra. Tito odborníci mají jako jediný cíl vaši motivaci a trénink: důvěřujte jim. Společně vytvoříte tréninkový rozvrh a cíle, kterých chcete dosáhnout.

 

Důvod č. 2: jsem unavený (unavená)

Je to právě nedostatek aktivity, který vaši „únavu‟ způsobuje. Sportovní aktivita vám naopak energii dodá!

 

Důvod č. 3: není vhodná chvíle

Špatná výmluva. Pokud je příliš velké teplo, velká zima, vlhko: proč nezačít se sportem doma?

Běžecký pás, stepper, cviky na břišní svaly… dnes máte možnost cvičit aerobní cvičení, vytrvalost nebo zpevnění svalů doma. Tak toho využijte.

Další možnosti: zapište se do fitness centra.

 

Důvod č. 4: čekání na výsledky je dlouhé

Výsledky se nedostaví při prvních cvičeních. Ale to neznamená, že vaše úsilí nepřináší ovoce.

Abyste měli prospěch z výsledků: jako profesionální sportovci si sestavte tréninkový rozvrh s cíli na různých úrovních. Svůj pokrok tak lépe oceníte.

 

Důvod č. 5: nemám čas!

k přechodu od usedlého stylu k aktivnímu stačí 30 minut mírné aktivity, jako je chůze!

Můžete začít tak, že těchto 30 minut rozdělíte do 3 10 minutových úseků a poté postupně zvyšujete délku a intenzitu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru