AEROBNÍ TRÉNINK: VYTRVALOST S INTERVALOVÝM TRÉNINKEM

Pro zpevnění svých svalů a srdce, není nic účinnějšího než aerobní trénink s intervalovým tréninkem. Střídání period intenzivního cvičení a odpočinkových period umožňuje rychlé spalování kalorií a zároveň posilování.

 

Co intervalový trénink znamená?

Stanovíte si periody cvičení ve vysokém rytmu (mezi 30 sekundami a 3 minutami) přerušované oddychovými periodami.

 

Oproti plynulému tréninku pracujete při intervalovém tréninku ve vysoké intenzitě a v krátkých periodách.

 

Přínosy intervalového tréninku

Tento typ tréninku přináší vynikající zpevnění svalů.

Díky intenzivnímu rytmu tréninku si zlepšíte svoji kardiovaskulární vytrvalost.

 

Intervalovým tréninkem získáte na vytrvalosti a výkonnosti. Jak? „Překvapí‟ organizmus, který je nucen přizpůsobit se různým zátěžovým rytmům.

 

Je ideální pro všechny, kteří si přejí zhubnout. Intenzivní periody umožňují spalovat velké množství kalorií v krátkém časovém intervalu.

 

Intervalový trénink při cvičení

Praktikuje se na přístrojích aerobního tréninku jako je například eliptický rotoped nebo běžecký pás, doma nebo ve fitness centru. Stroje, které umožňují rychlé zrychlení tepu.

 

Stanovte si tempo, ve kterém budete cvičit a odpočinkové periody :

 

  • 30/30: střídejte 30 sekund velmi rychlého běhu a 30 sekund odpočinku. Další kombinace lze vypočítat pro námahu od 5 do 180 sekund, čímž se změní i doba oddychu.
  • Pyramida: střídejte 30 sekund běhu / 30 sekund odpočinku poté zvyšte o 15 sekund až docílíte 1 minuty 30.
  • Dlouhý intervalový trénink odpovídá 5 x 500 metrů s delším oddychovým časem (obecně 1 minuta).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Spiningové kolo VS730
7 799,00 Kč*
4.00 / 5 172 Názory
    Rotoped VA 530
    8 999,00 Kč*
    4.40 / 5 115 Názory
      Běžecký pás 5
      13 999,00 Kč*
      4.10 / 5 624 Názory
        Nahoru