DOKONALÉ TĚLO DÍKY FLOOR BARRE

(2)

Trend, který láká stále více známých osobností a jehož přínos už nemusíme ani zmiňovat: řeč je o floor barre! Je vynikajícím doplňkem k jiné taneční disciplíně, umožňuje uvědomit si své tělo prostřednictvím kompletní práce, která nezatěžuje klouby: posílení svalů do hloubky, lepší držení těla, pružnost. Pro všechny tanečnice, které chtějí jít ještě dál ve svém pokroku!

 

Kdo z nás nesnil o štíhlé a půvabné postavě, královském držení hlavy a bezchybném držení těla jako ty nejznámější operní baletky? Pro všechny tanečnice, začátečnice i pokročilé: floor barre vstupuje na scénu! Abyste se cítily dobře ve svém těle a co nejlépe tančily , nenechte si ujít tento trend, který láká stále více známých osobností. Posilněte své tělo na ultra moderní lekci strechingu!

 

 

Cvičte jako baletky

Technika vznikla tím, že se několik profesionálních trenérů inspirovalo pohyby při rozcvičování baletek. Tanečníci je běžně používají, aby připravili své svaly a klouby před začátkem choreografie. Jde o neodmyslitelnou část zahřívání. Floor barre je vynikající jako doplněk k jiné taneční disciplíně, umožňuje uvědomit si své tělo a poskytnout mu kompletní práci, která nezatěžuje klouby. Je to disciplína umožňující posílení svalů do hloubky. S floor barre pracujete na všech částech těla: záda, břišní svaly, nohy.

 

Dejte si laťku ještě výš

V praxi využívá zahřívacích cviků u tyče na špičkách a přenáší je na zem. V přímém kontaktu se zemí se tanečníci protahují a pracují na pružnosti čelem k velkému zrcadlu.

 

Cviky s floor barre jsou zároveň mírné a dynamické a mají mnohé příznivé účinky. Pokud tančíte, bude to pro vás velice přínosné: naučíte se, jak opravit některé chyby v umístění, budete pružnější, zlepšíte svoje držení těla, docílíte štíhlé linie, získáte na eleganci a jemnosti. Budete-li pravidelně lekce floor barre navštěvovat, výsledky rychle pocítíte: svaly se protáhnout a zpevní střídáním postojů na špičkách, objem hýždí a stehen se zmenší, postava je štíhlejší a břicho ploché. Horní část těla se vzpřímí, paže zpevní a krk povznese.

 

Další věc, kterou nelze opomenout: jedna lekce floor barre stačí k tomu, abyste spálily 300 kalorií, což je určitě důvodem k radosti a můžete tak říct sbohem několika přebytečným kilům. Žádný úbytek na váze, ztrácíte na centimetrech! Jde zde totiž o posílení svalů ve stylu baletních tanečníků, protahováním špiček, rukou a hlavy: všechny cviky se provádějí v přirozených osách těla, nic se nedělá silou. Svaly se rozvíjejí podélně a ne do šířky: vaše postava se protahuje!

 

Získáte další motivaci do svého tanečního pokroku a zpevníte si tělo jako operní baletky! Floor barre je skvělá na záda, neboť přispívá k pružnosti v bederní části, budete ohebnější, zpevníte své tělo, štíhlejší postavu díky zázračným protáhnutím. Docilte elegantní chůze, která je výsadou baletních tanečníků. Uvolněte své tělo a vstupte do světa tance s hrdým postojem od hlavy k patě a dotáhněte pohyby k dokonalosti. Nyní máte vše potřebné k tomu, abyste ve své disciplíně zářili.

 

Pro koho je cvičení vhodné?

Především pro tanečnice všech stylů, pružným či neohebným, ať už je vám 20 nebo 50: přijdete si na své, i když jste se baletu v minulosti nikdy nevěnovaly a budete dělat pokroky svým tempem. Lekce vyhovují všem, amatérským či profesionálním tanečnicím a jsou přístupné velké počtu lidí. Rozdělují se na různé úrovně. Budete-li praktikovat pravidelně dvakrát týdně, výsledky zaznamenáte celkem rychle, asi po dvou měsících cvičení.

 

V praxi

Každá lekce se postupně zaměřuje na různé svalové skupiny od hlavy až k patě: napínáni, kontrakce, extenze, rotace. Začíná se několika cviky na zahřátí: kroužení hlavou, cviky paží, ohyby, rovná záda, kulatá záda, protáhne se horní část těla do hloubky. Vsedě na zemi, záda vzpřímená, břicho zatažené, pánev vysunutá dopředu, aby nedocházelo k prohnutí zad, správná poloha ramen, při hudbě se cvičí dolní část nohou.

 

Vleže na zádech posléze na boku a nakonec na břiše, břicho zpevněné, cvičí se série krátkých pohybů, dlouhých pohybů, kroužení nohou, přítahy, uvolnění ke získání pružnosti a rychlosti. Lekce pokračuje cviky na protažení všeho druhu, kde se procvičují roznožky… a samozřejmě dýcháme zhluboka!

 

Tvář je soustředění a napnutá námahou, kterou si různá cvičení vyžadují, každý se učí uvědomit si své tělo, opravit držení a pracuje se na pružnosti. Tanečnice jsou po lekci někdy nesoustředěné, ale zato uvolněné! Tento příjemný pocit protažení těla do hloubky a překonání se s cílem ještě většího pokroku vás rychle přesvědčí! Jedním slovem: už se bez toho neobejdete!

 

Kde cvičit?

Většina tanečních škol nabízí lekce floor barre.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Jakou fyzickou aktivitu zvolit pro snížení váhy? Řiďte se radami Domyos, které vám pomohou zeštíhlit vaši postavu.

(1)
FITNESS

Chcete-li mít štíhlé nohy, není nic lepšího než tělesná aktivita. Několik rad vám také pomůže k dosáhnutí cíle, o kterém sní všechny ženy…

(1)
Nahoru