Jak na štíhlé nohy?

(2)

Chcete-li mít štíhlé nohy, není nic lepšího než tělesná aktivita. Několik rad v kombinaci se zdravou stravou vám také pomohou k dosáhnutí cíle, o kterém sní všechny ženy…

 

Abyste docílili štíhlých nohou, praktikujte sportovní aktivitu

Štíhlých nohou samozřejmě nedosáhnete bez tělesné aktivity. Pokud zůstanete sedět před televizí, nikdy se vám to nepodaří! Praktikujte cviky, které nebudou mít za následek zvýšení svalového objemu, ale které spíše vytvarují všechny svaly dolních končetin. Chcete-li zpevnit stehna, můžete se například opřít o stěnu a zůstat minutu vsedě.

 

Nezapomeňte také na pravidelnou aktivitu. Pro štíhlé nohy je výborné například plavání, chůze, tanec, běh nebo kolo. Projížďky na kolečkových bruslích nebo na kole jsou skvělé pro posílení stehen a navíc strávíte příjemnou chvíli.

A není nic jednoduššího než chůze, kterou lze praktikovat každý den: zaparkujete-li auto dřív, než je třeba, vystoupíte-li z metra o dvě zastávky dřív, přinutí vás to k chůzi! Nezapomínejte na chůzi v správném tempu, vzpřímeně a dbejte na stažení břišních a hýžďových svalů.

 

Jezte zdravě

Měli byste vědět, že neexistuje žádná dieta, která vám umožní zhubnout pouze v oblasti stehen. Správnou stravou si však udržíte pěknou postavu a dobré zdraví. Vyhýbejte se tukům, které se přímo ukládají v hýždích. Dávejte přednost zelenině, ovoci, proteinům a obilninám.

 

Dopřejte si masáž

Některé masáže, praktikované fyzioterapeutem nebo kosmetičkou vám umožní dosáhnout štíhlejších nohou:

 

  • Masáž metodou stisků stehen podporuje uvolnění tukových buněk a jejich rozpadnutí. Taková masáž trvá zhruba 30 minut. Doporučuje se 10 až 12 masáží během 5 až 6 týdnů, v cenové relaci 45 až 65 € za masáž.

  • lymfatická drenáž, která urychluje krevní oběh a účinně působí na cirkulaci tukových buněk. Spočívá v jemném stláčení nohou zdola nahoru. Doporučuje se 10 až 12 drenáží během 5 až 6 týdnů v cenové relaci 30 až 40 € za masáž.

 

Pečujte o své nohy každý den!

Aby byly vaše nohy štíhlejší, pečujte o ně každý den pomocí několika jednoduchých gest:

 

  • zakončete sprchování studenou vodou od chodidel směrem ke stehnům

  • pijte alespoň 1,5 litru vody denně

  • nenoste vysoké podpatky a těsné kalhoty, které vaše nohy stlačují

  • nezůstávejte příliš dlouho vsedě

  • spěte s nadzvednutými nohami pro usnadnění krevního oběhu

  • vyhýbejte se slunci a vysokým teplotám.

 

Nyní máte v ruce všechny trumfy, jak dosáhnout vysněných nohou!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Jakou fyzickou aktivitu zvolit pro snížení váhy? Řiďte se radami Domyos, které vám pomohou zeštíhlit vaši postavu.

(1)
Nahoru