JAK ZEŠTÍHLIT POSTAVU?

(1)

Již jste vyzkoušeli celou řadu redukčních diet, ale stále žádný výsledek, stále se vám nedaří zeštíhlit svou postavu? Zde je ten správný program pro štíhlou a pružnou postavu.

 

Sportovat a tak být v dobré kondici

Fyzická aktivita je zdraví prospěšná a zvyšuje kvalitu života. Chrání před nemocemi a zlepšuje celkovou duševní pohodu. Ale fyzická aktivita je rovněž velmi účinným prostředkem, jak zeštíhlit svou postavu, možná i shodit přebytečná kila, pokud je tato aktivita spojená s vyváženou stravou. Sport umožňuje vybít nashromážděnou energii, přičemž přírůstek svalové hmoty zlepšuje svalový tonus těla, příznivý pro pevnou a štíhlou postavu. Které sporty se doporučují pro zhubnutí?

 

Kardio trénink pro zeštíhlení postavy…

Pro zeštíhlení je vytrvalostní sport ideální. Zvykněte si tedy trénovat na kardio strojích: domácí rotoped, chodící nebo běžecké pásy, veslařský trenažér, eliptický rotoped, rotoped pro kardio trénink.  Tyto aktivity vyžadují, aby tělo vyvíjelo úsilí, které organismus přinutí spotřebovat ke své činnosti kyslík a glukózu. Výsledek: přibližně po 30 minutách tělo spotřebuje zásoby glukózy a začne čerpat v tukových zásobách (pas, hýždě, stehna…), aby organismu dodalo energii nezbytnou pro fyzickou zátěž.

 

… A ještě více!

Pravidelná cvičení na kardio strojích vám nejen umožní shodit přebytečná kila, ale přinesou vám i další nezanedbatelné výhody:

 

  • Udržovat svou fyzickou kondici vlastním tempem a přitom se nezajímat o počasí
  • Zvolna trénovat srdce: zlepšuje kardiovaskulární vytrvalost
  • Posilovat svaly bez rizika pro klouby
  • Dopřát si aktivní odpočinek a zlepšovat své výkony, jako doplněk k jinému sportu, např. posilování.

 

Jaké zvolit tréninkové tempo?

Jaká je ideální frekvence cvičení pro značné zeštíhlení postavy? 45 minut 2 až 3 krát týdně. Upřednostňujte umírněná a déle trvající cvičení před rychlými a intenzivními cviky. Pro spalování tuků od samého počátku tréninku se doporučuje sportovat ráno téměř nalačno, pouze se napijte (v tomto případě nesportujte déle než 30 až 45 minut).

 

Pro rychlejší hubnutí je třeba trénovat aerobně, tzn. mezi 60 a 70% vaší maximální srdeční frekvence. Teoreticky ji vypočítáme následujícím způsobem: 220 mínus věk (226 pro ženy, jejichž srdce je o něco rychlejší než u mužů).

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Spiningové kolo VS730
7 799,00 Kč*
4.00 / 5 176 Názory
    RUZNE SPORTY
    conseils-cross-dietetique-5-aliments-bruleurs-de-graisse

    Snažíte se ze všech sil shodit pár kilo a již nevíte, jakou si máte vybrat dietu? Objevte 5 potravin, které spalují tuky. Zapamatujte si je!

    (2)
    FITNESS

    Na eliptickém trenažéru lze pracovat až 80% svalů. A to vše pozvolna… Váš fitness partner Domyos vám pomůže v boji s tuky pomocí eliptického trenažéru.

    (2)
    Nahoru