JÓGA PILATES: JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT CVIČEBNÍ PODLOŽKU

Pro pohodlné cvičení jógy nebo pilates se doporučuje najít si klidné místo a použít správnou cvičební opdložku. Chrání záda a klouby vstřebáváním nárazů - důležitá pomůcka při cvičení relaxačních aktivit. Abyste si správně vybrali cvičební podložku, prohlédněte si její jednotlivé aspekty: velikost, tloušťka, odolnost proti opotřebení.

 

Wellness, cvičení na zemi

Stretching, jóga, fitness… všechna tato cvičení jsou považována za wellness aktivity. Disciplíny, které spojují kondici a relaxaci.

 

Pro všechny pohyby, ať už vsedě nebo vleže, se doporučuje použití cvičební podložky. Chrání záda a klouby vstřebáváním nárazů a poskytuje optimální pohodlí, důležitý prvek při cvičení relaxačních aktivit.

 

Jakou velikost, tloušťku a odolnost cvičební podložky zvolit?

Při správném výběru cvičební podložky si dejte pozor na

 

rozměry podložky

Abyste necvičili na zemi, vyberte si podložku, která bude větší než vy.

 

její tloušťka

Tloušťka podložky je zásadní.

Při relaxačních cvičeních (jóga) dejte přednost silné podložce, která zabrání průniku tepla, zimy nebo vlhkosti z podlahy.

Při dynamičtějším cvičení dejte přednost dostatečně silné podložce, která vstřebá nárazy.

Nevybírejte si příliš silné ani příliš měkké podložky, na kterých vám hrozí, že si vymknete kotník, zápěstí nebo jiný kloub.

 

odolnost proti opotřebení

Cvičební podložka není nijak zvlášť drahá. Dejte si však pozor a nenechte se nalákat jen na nejnižší ceny. Především si vybírejte takovou, která vydrží opakovaná cvičení. 

 

Poslední rada: dávejte přednost protiskluzovým materiálům

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru