MOJE VYTRVALOSTNI DRAHA

Lapáte po dechu po nevelké námaze, máte strach vyjít do schodů… mysleli jste už na trénink vytrvalosti? Kardiovaskulární systém a vytrvalost jsou úzce spojeny. Pro zlepšení jednoho, rozviňte druhý!

 

Rozvinout svoji vytrvalost je během na dlouhou trať

30 minutovým během v neděli odpoledne rozhodně nezlepšíte svoji vytrvalost. Námaha musí být pravidelná.

Pro zlepšení vám doporučujeme minimálně 30 minutový trénink, bez přestávky a pravidelně.

 

Po několika měsících běhání,

  • nebudete tolik zadýchaní: vaše srdce získá na odolnosti
  • váš imunitní systém se posílí
  • stejně tak jako vaše svaly!

 

Na jakém přístroji?

Pokud vám nevyhovuje kondiční běh v exteriéru, vyzkoušejte materiál aerobního tréninku doma.

Stepper, rotoped, eliptický trenažér, veslovací trenažér: všechny přístroje aerobního tréninku vám umožní rozvinout vaši vytrvalost. Abyste si správně vybrali ten pravý, stanovte si druhý cíl.

 

  • Vaším druhým cílem je zbavit se tuků a posílit hlavně dolní končetiny: zvolte běžecký pás
  • Pro vyrýsování postavy s důrazem na více svalových skupin (ruce, abdominální oblast, hýždě): dejte přednost eliptickému trenažéru
  • Pro rychlé spalování tuků a posílení lýtek: zvolte rotoped
  • Pro posílení ždí a nohou: zvolte stepper
  • Pro kompletní práci na všech svalech: dejte přednost veslovacímu trenažéru

 

Ještě stále jste se nerozhodli: přístroje si můžete vyzkoušet ve fitness centru a seznámit se nimi, než se rozhodnete, který je ten pravý!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru