PEVNÉ TĚLO DO PLAVEK

(1)

Přečtěte si naše rady, jak zůstat fit a zároveň si užít léta. Našich 5 tipů vám pomůže zpevnit tělo a mít krásnou a pevnou postavu do plavek!

 

Co si ještě zabalit do kufru?

...vše potřebné pro aktivní dovolenou! Zkuste zpevňovat tělo i v létě díky tréninkovému plánu. Jak? Díky praktickým a snadno přenosným pomůckám: činkám, zátěžím, posilovacím gumám, resistance tube, expanderu, švihadlu, podložce atd. Máte spoustu možnosti, jak si připravit ideální cvičební sadu na léto. Není nic snazšího než začít cvičit díky desítkám instruktážních videí na stránkách Domyos.

 

Začněte hned po probuzení

Osvojte si nové zvyky hned po probuzení! Na dovolené proto vyzkoušejte ranní protahování. Protahování má blahodárné účinky na tělo, zabraňuje tuhnutí svalů a kloubů a napomáhá zvýšit pružnost těla. Co třeba tento cvik: stoupněte si s nohama na šíři boků, chodidla mějte rovnoběžně a pomalu začněte sklánět hlavu. Ohýbejte se s kulatými zády obratel po obratli. Nohy přitom držte propnuté, těžiště je posunuté mírně dopředu. Na nic nemyslete a zhluboka dýchejte. V této pozici zůstaňte 3 minuty a poté se postupně narovnávejte od pánve, přes bedra, horní část zad až po krční obratle.

 

Buďte neustále aktivní

V létě se mnozí chtějí jen tak válet u vody. Odolejte tomu! Přece nehodíte za hlavu celoroční snažení o krásnou postavu. Využijte každého okamžiku k formování postavy. Pro zpevnění paží například vyzkoušejte následující: vezměte si malou činku (či láhev s vodou), stoupněte si do mírného stoje rozkročného, podsaďte pánev. Ruku s činkou položte na zátylek, druhou ruku dejte do pasu. S nádechem ruku s činkou propněte, loket držte stále na místě. S výdechem se vraťte do výchozí pozice. Cvičení opakujte 15krát na každou ruku.

 

Ve vodě

Pokud trávíte prázdniny u moře, proč toho nevyužít a nezacvičit si – získáte tak krásně zpevněné tělo: dělejte výpady s vodou do půli lýtek. Jak? Udělejte dlouhý krok, ohněte nohu v koleni a došlápněte na ni. Přisuňte druhou nohu. Jaké jsou výhody? Odpor vody namáhá kvadriceps, písek nutí tělo vyhledávat rovnovážný bod a namáhá hloubkové svaly. A zpevníte si tak stehna!

 

Správný postoj

I když ležíte na osušce, můžete trénovat správný postoj těla. Pokud budete udržovatsprávný postoj, napomůžete si ke štíhlejší postavě. Jak toho docílit? Vytáhněte hlavu za týlem a ramena naopak zatlačte dolů a mírně dozadu. Dívejte se před sebe.Zpevněte krk. Otáčejte trup zprava doleva, nakonec se několikrát pomalu otočte. A je hotovo.

 

 

 

Toto jsou jednoduché tipy a triky, jak mít zpevněné tělo po celé léto. Tak hurá na aktivní prázdniny!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru