PROC TRENOVAT NA VESLOVACIM TRENAZERU?

Veslovací trenažér je efektivní posilovací přístroj, na kterém lze pracovat velké množství svalů. Jde o ideální cvičení na posílení nebo spálení kalorií.

 

Jaký má trénink na veslovacím trenažéru smysl?

Trénink na veslovacím trenažéru je kompletní posilovací lekcí. Způsobuje stejně tak značné energetické výdaje jako běh nebo cyklistika.

 

Aby byl trénink na veslovacím trenažéru efektivní, musíte si vybrat trenažér, který vám bude vyhovovat:

 

  • Zkontrolujte jeho hmotnost: musí být vyšší než vaše váha, aby nedošlo k jeho předčasnému opotřebení
  • sedlo nesmí drhnout, ani vydávat hluk
  • Pohyby kolejnice musí být plynulé.

 

Proč nezkusit domácí veslovací trenažér Domyos RTC 690? Přístroj vyhovuje každodennímu tréninku!

 

Jaké výhody trénink na veslovacím trenažéru přináší?

Při tréninku na veslovacím trenažéru zapojujete mnoho svalů ve velkém rozkmitu pohybů. Společně s několika aerobními cvičeními vám veslovací trenažér pomůže získat dobrou fyzickou kondici, čímž se zlepší:

 

  • Vytrvalostní práce
  • Posílení svalů
  • Pružnost a hbitost

 

Jaký typ tréninku?

Veslovací trenažér je přístroj aerobního tréninku, který musí brát ohled na:

 

  • Tempo (údery za minutu)
  • Intenzitu (tepová frekvence)
  • Objem práce (doba námahy, série)
  • Zátěž (čím těžší, tím je tempo pomalejší)

 

Můžete začít aerobní sestavou: 18 tahů za min, při 75% vaší maximální tepové frekvence, 3x5 minut pro 30 min sestavu.

 

Poté přejděte na intenzivní aerobní sestavu : 24 tahů za min, při 85 % vaší maximální tepové frekvence, 2x4 min pro 10 min sestavu.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Sportovní láhev 750 ml modrá
129,00 Kč*
3.90 / 5 253 Názory
    Malá bavlněná osuška na fitness šedá
    149,00 Kč*
    4.40 / 5 71 Názory
      Nahoru