SPRÁVNĚ SI VYBRAT HRAZDU

(2)

Přejete si rozvinout svoje zádové svalstvo a ramena pomocí jednoduchého a účinného přístroje? Vyzkoušejte hrazdu! Při výběru modelu, který bude vyhovovat vašim cílům, dejte na rady Domyos.

 

Než si vyberete, několik dobrých důvodů k investici!

Hrazda je posilovací zařízení s velmi jednoduchým použitím. Nestavitelnou nebo pevnou hrazdu Domyos lze upevnit kdekoliv ve vašem bytě.

 

Na Hrazdě lze vyrýsovat svalstvo prostřednictvím závěsných cviků. Připomenutí: nastavte výšku hrazdy, rukama hrazdu uchopte a zavěste se tak, abyste měli napnuté paže.

 

Tyto posilovací cviky rozvinou bicepsy, zádové svalstvo, ramena a prsní svaly. Svaly, na kterých pracujete, však také závisí na zvolené hrazdě.

 

Jaké má vlastnosti a co přinášejí?

Při správném výběru posilovací hrazdy ji porovnejte ve třech následujících úrovních:

 

  • Výkon, tedy maximální hmotnost, kterou hrazda unese. Je lepší nehodám předejít a vybrat si hrazdu, která snese vaši váhu a tíhu vašich cviků.

 

  • Bezpečnost, tedy druh zdi, na který se chystáte hrazdu připevnit.

Například u pevných hrazd, jako je hrazda Domyos BT 500, dejte přednost betonové zdi.

 

  • Skladování. Pokud se chystáte posilovací hrazdu sklízet a tím pádem pravidelně montovat a demontovat, dejte přednost nastavitelné hrazdě, například hrazdě Domyos BT 200.

 

Jakou hrazdu a pro jaké použití?

Zádové svalstvo s hrazdou Domyos BT 200

Tato nastavitelná hrazda, nebo-li „dveřní hrazda‟ se uchycuje stlačením mezi dvěma stěnami. Existuje v malé velikosti, kterou lze nastavit od 70 do 95 centimetrů, nebo ve velké velikosti, kterou lze nastavit od 100 do 120 centimetrů.

 

Široký zádový sval, trapézový sval, bicepsy a trojhlavé svaly s pevnou hrazdou BT 500 Domyos

Tato posilovací hrazda se upevňuje na zeď pomocí čtyř fixačních bodů. Je navržena pro domácí intenzivní cvičení přitahování.

Upozornění připevněte ji na pevnou zeď, například betonovou.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Hrazda 900
1 399,00 Kč*
5.00 / 5 1 Názor
    FITNESS

    Pro zpevnění a posílení zádového svalstva jsou nevyhnutelné tři polohy vestoje: horizontální přítahy, vertikální přítahy, zvedání ramen.

    (1)
    Nahoru