SPRÁVNĚ SI VYBRAT POSILOVACÍ STROJ NA BŘIŠNÍ SVALY

(1)

Existují dva hlavní typy posilovacích strojů na břišní svaly: statický a dynamický posilovací stroj. Při výběru mezi těmito dvěma modely, musíte zvážit několik kritérií: úroveň cvičení (jste začátečník nebo pokročilý sportovec?) a sportovní cíl (přejete si vyrýsovat břišní svaly, nebo posilnit hluboké svalstvo?). Abychom vám s výběrem pomohli, níže naleznete všechny naše tipy a rady.

 

Vaším cílem je ploché a dokonale vyrýsované břicho? Zvolte posilovací stroj na břišní svaly! Dokonalý pro zpevnění břišních svalů a vyrýsování postavy - tento materiál je nutností.

 

Než si vyberete, několik dobrých důvodů, proč investovat

Volba posilovacího stroje na břišní svaly je zárukou cviků zaměřených na břišní svalstvo: horní, dolní a šikmé břišní svaly.

Posilovací stroj na břišní svaly se obecně používá při posilování břišního svalstva, které se skládá z horních, dolních a šikmých břišních svalů.

 

Přínos pro tělo:

  • Rozvinout pevnost břicha
  • Vypracovat a vyrýsovat postavu
  • Podpořit a zpevnit bedra

 

Správná poloha

Během cvičení myslete na stažení břišních svalů a správné držení krku, beder a břišního svalstva. Dbejte na to, abyste nezdůrazňovali sílu pohybů: je lepší soustředit se na méně prudké ale správně kontrolované pohyby (díky podpoře břišních svalů).

Osoby trpící bolestmi zad by se měly šetřit: cvičení břišních svalů musí být kontrolované.

 

Jaký stroj a na jaké použití?

Správný výběr stroje na břišní svaly znamená zvolit materiál odpovídající daným cílům a cvičení.

 

Posilovací stroj na břišní svaly je většinou skládací a malý, což usnadňuje jeho bezproblémovou přepravu. Jeho použití je jednoduché a zvyšuje pohodlí při námaze.

Před tím, než si vyberete vhodný stroj na břišní svaly, musíte si položit několik otázek

  • V jaké poloze chcete cvičit: statické nebo dynamické?
  • Jaká je vaše úroveň? 

 

Pracovat na svých svalech ve statické nebo dynamické poloze

Existují dva způsoby jak pracovat na břišních svalech. Dynamická práce (zvedání trupu), která má za cíl vyrýsovat břišní svaly a statická práce (zpevnění), která zpevňuje hluboké svaly (svaly, které drží vnitřnosti) a chrání bedra.

 

Přístroje houpacího typu (crunch) a desky na břišní svaly pomohou při dynamické práci, a abdo gain při statické.

 

Jaký přístroj a na jaké cvičení?

Od začátečníků po pokročilé: houpací stroje (dynamická poloha)

Pro sportovce, kteří začínají s tonusem břišních svalů doporučujeme houpací stroj (také nazývaný crunch). Většinou je vybavený pěnovou opěrkou hlavy pro odlehčení krku. Stroj je položený na zemi a nohy nejsou zablokované. Pohyby se provádějí impulzem rukou, což usnadňuje zvednutí trupu.

 

Přístroj vede pohyb a pomáhá v udržení správné polohy při cvičení. Snižuje riziko poranění .

 

Od začátečníků po pokročilé: abdo gain (statická poloha)

Stačí se na l’abdo gain posadit, lehce se zaklonit a udržet se v jedné z poloh. Nezapomeňte na správné zatnutí břišních svalů, aby záda netrpěla. V každé poloze vydržte 10 sekund a poté přejděte do sedu a na 30 sekund si oddychněte. V závislosti na úrovni lze prodloužit dobu držení a snížit dobu oddechu.

 

Pokročilý sportovec: deska (dynamická poloha)

Pro pokročilé sportovce existují desky na břišní svaly na cvičení břišních svalů do hloubky.

 

Pohyby se dělají zvedáním trupu. Nohy jsou přidržovány pěnovými popruhy pro lepší stabilitu a bezpečnější cvičení. Deska nabízí větší rozmach při pohybu. Pracovní úhel lze nastavit (výška pěnových popruhů a náklon nohou) pro větší námahu. Dbejte na správné zatínání břišních svalů během cvičení, aby nedošlo k poranění.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Posilovač břišních svalů 220
849,00 Kč*
3.60 / 5 51 Názory
    POSILOVACÍ KOLEČKO
    249,00 Kč*
    4.40 / 5 239 Názory
      POSILOVACÍ LAVICE 100
      1 149,00 Kč*
      4.10 / 5 150 Názory
        POSILOVACÍ LAVICE 500
        2 049,00 Kč*
        4.30 / 5 228 Názory
          RUZNE SPORTY

          Snižovat denní příjem kalorií je správné. Ale dělat naprosto vše pro dosažení svého cíle je mnohem lepší.

          (3)
          Nahoru