TRENINK SE SVIHADLEM

Aerobní trénink, vytrvalost, zpevnění svalů, protažení nohou: švihadlo se běžně používá při trénincích sportovců. Ať už jste začátečník nebo zdatný sportovec používejte jej pro kompletní trénink.

 

Začátečníci: pro mírný trénink

Švihadlo vyžaduje značné dynamické úsilí.

Jste-li začátečník, doporučuje se střídat cviky s aktivní chů, eliptickým trenažérem, kolem nebo footingem. Aktivity, které vám pomohou rychle rozvinout váš fyzický kapitál.

 

Švihadlo se musí používat opatrně:

  • žádné bosé nohy
  • nejprve se protáhněte
  • vhodně se oblečte (pro ženy je povinná sportovní podprsenka!)
  • Aby nedocházelo ke svalovým křečím, doporučujeme vám protáhnout se po každém tréninku.

 

Pokročilí: jako doplněk tréninku

Jste-li pokročilý sportovec používejte švihadlo jako doplněk svých tréninků.

Budete posilovat pouze lýtka, čtyřhlavé stehenní svaly, žďové svaly. Přejete-li si kompletní program, pracujte i na svalech horní části těla pomocí přítahů, bench-press a kliků.

Nezapomeňte na správné zahřátí před každým tréninkem.

 

Švihadlo, správný trénink každého běžce

Švihadlo je ideální tréninkovou pomůckou každého běžce. Nejenom z hlediska vytrvalosti ale i koncentrace.

Při tréninku provedete stovky drobných skoků za minutu. To vyžaduje extrémní koncentraci a potřebu neustálého přizpůsobování rychlosti a výšky.

 

Pracujete na reaktivitě svých nohou, která je důležitá při běhu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Švihadlo Essential
39,00 Kč*
4.50 / 5 4 Názory
    Švihadlo CONFORT
    149,00 Kč*
    5.00 / 5 3 Názory
      FITNESS
      conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

      Skákání přes švihadlo je ideální fitness aktivitou pro spalování tuků, umožní Vám zhubnout, posílit břicho, předcházet celulitidě a zlepšit si vytrvalost.

      (2)
      FITNESS

      Chcete spálit co nejvíce kalorií v co nejkratším čase? Podívejte se na náš tréninkový plán pro skákání přes švihadlo, díky kterému zhubnete a zpevníte si celé tělo. Je to na Vás!

      (3)
      Nahoru