VIDEO CVIČENÍ: AB WHEEL

(1)

Trénink s posilovacím kolečkem AB Wheel vám umožní rychlé a účinné posílení vašich břišních partií. Vypracujte si s tímto příslušenstvím i ramena a tricepsy. Domyos vám nabízí dvě cvičení na videu prováděná a komentovaná ve spolupráci se sportovními kouči z Domyos Clubu, abyste mohl(a) posilovací kolečko AB Wheel co nejlépe využít.

 

Bezpečnostní pokyny

Během cvičení držte záda správně rovná. Proto sledujte jeden pevný bod, což vám pomůže zachovat správné držení vašich obratlů. Tlumte také pohyby při návratu z pohybu, aby nedošlo k poškození kloubů, a držte své břišní partie stále pevné.

 

Video cvičení č. 1: pohyb pánve

 

  • Náročnost: úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: břišní, ramena a tricepsy

 

  • Provádění cvičení: opřete lýtka o tyč AB Wheel. Vaše nohy jsou natažené a záda rovná, kolmo na spodní část těla. Paže jsou natažené podél těla a země se dotýkají pouze vaše ruce. Tlačte pánev směrem dopředu a posunujte se. Potom se pomalu vraťte do výchozí polohy. Čím více natáhnete tělo, tím větší bude námaha.

 

  • Dýchání: Nadechujte se, když posunujete pánev dopředu, a vydechujte při pohybu zpět.

 

  • Opakování: 3 až 5 krát 30 sekund ve zvýšeném tempu se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Video cvičení č. 2: Zpevněte své břišní svaly

 

  • Náročnost: úroveň 3

 

  • Zapojené svaly: břišní, ramena a tricepsy

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha čelem k zemi, kolena na dodaném silném koberci. Uchopte posilovací stroj. Posunujte se dopředu a pak se vracejte do výchozí polohy. Čím více natáhnete tělo, tím větší bude námaha.

 

  • Dýchání: Nadechujte se, když natahujete tělo, a vydechujte při pohybu zpět.

 

  • Opakování: 3 až 5 krát 30 sekund ve zvýšeném tempu se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Videa se cvičením s Abdo Gain Trainer, nezbytným příslušenstvím pro posílení vašich břišních svalů. Domyos vás provází při vašich posilovacích cvičeních.

Nahoru