VIDEO CVIČENÍ: ABDO GAIN

Získejte s Abdo Gain intenzitu a účinnost během cvičení na zpevnění. Domyos vám nabízí cvičení na videu prováděná a komentovaná ve spolupráci se sportovními kouči z Domyos Clubu. Zapojte a zpevněte do hloubky své břišní partie. Objevte video cvičení Domyos pro správné cvičení s vaším Abdo Gain Trainer.

 

v zájmu správné účinnosti má vaše celá lekce trvat 30 až 45 minut, podle vaší úrovně. Jelikož jsou tato cvičení jsou určena především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte střídavě v blocích

 

Dýchání: dýchejte normálně a pravidelně a při výdechu co nejvíce vtáhněte břicho.

 

Opakování: 3 až 5 krát po 30 až 45 sekund se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Bezpečnostní pokyny:

Během všech cvičení držte záda správně rovná. Proto sledujte jeden pevný bod, což vám pomůže zachovat správné držení vašich obratlů. při cvičení držte břišní partie zpevněné a dýchejte plynule a pravidelně.

 

Video cvičení č. 1: zpevnění vsedě

  • Náročnost: úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: Posaďte se na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zatněte břišní svaly a srovnejte záda, pak mírně skloňte hrudník dozadu. Zůstaňte v této poloze do dobu dvaceti až třiceti sekund, pak se vraťte do výchozí polohy.

 

Video cvičení č. 2: zpevnění s nataženými pažemi

  • Náročnost: úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení  výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a mírně sklopte hrudník dozadu, paže předpažte rovně před sebe. Zůstaňte v této poloze do dobu dvaceti až třiceti sekund, pak se vraťte do výchozí polohy.

 

Video cvičení č. 3: zpevnění překřížená noha

  • Náročnost: úrovně 1 -2

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: Výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Jakmile budete stabilní, překřižte pravou nohu. Vaše lýtko se musí dotknout levého kolena.

 

  • Opakování: 3 až 6 krát 30 sekund s vystřídáním překřížené nohy u každé série se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Video cvičení č. 4: zpevnění s boční rotací

  • Náročnost: úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: Výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Jakmile budete stabilní, překřižte pravou nohu. Vaše lýtko se musí dotknout levého kolena. Poté položte ruce za uši. Provádějte boční rotaci. Váš pohled sleduje pohyb. Potom se pomalu vraťte do výchozí polohy, než pohyb znovu zopakujete.

 

  • Dýchání: vydechujte v rotaci a nadechujte se při návratu do výchozí polohy

 

  • Opakování: 3 až 6 krát 30 sekund s vystřídáním strany u každé série a se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Video cvičení č. 5: zpevnění s nohou ve visu

  • Náročnost: úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: Výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Jakmile budete stabilní, zvedněte a natáhněte nohu tak, aby vaše pravé chodidlo bylo ve výšce vaší brady.

 

  • Opakování: 3 až 6 krát 30 sekund s vystřídáním strany u každé série a se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Video cvičení č. 6: zpevnění s nohama ve visu

  • Náročnost: úrovně 2 -3

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Po dosažení stability zvedněte pokrčené nohy tak, aby vaše kolena byla ve výšce vašeho hrudníku. Udržujte tuto polohu a snažte se pohybovat co možná nejméně.

 

Video cvičení č. 7: zpevnění s nataženými pažemi a s nohama ve visu

  • Náročnost: úrovně 2 -3

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Po dosažení stability zvedněte pokrčené nohy tak, aby vaše kolena byla ve výšce vašeho hrudníku. Potom upažte do vodorovné polohy. Zachovat rovnováhu bude obtížnější než při předchozím cvičení, a bude tedy nutno větší zpevnění.

 

Video cvičení č. 8: zpevnění se střídáním nohou

  • Náročnost: úrovně 2 -3

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Jakmile budete stabilní, zvedněte a natáhněte a zvedněte levou nohu tak, aby vaše chodidlo bylo ve výšce vašeho hrudníku. Zároveň odlepte pravé chodidlo ze země a přitáhněte patu k hýždím. Udržujte tuto polohu a snažte se pohybovat co možná nejméně.

 

  • Opakování: 3 až 6 krát 30 sekund s vystřídáním natažené a pokrčené nohy u každé série se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

 

Video cvičení č. 9: zpevnění s překříženýma nohama ve visu

  • Náročnost: úroveň 3

 

  • Zapojené svaly: břišní partie

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na Abdo Gain, nohy skrčené a chodidla zcela ve styku se zemí. Zpevněte břišní svaly a postupně oddalte hrudník. Zkřižte paže přes hrudník na ramena pro získání rovnováhy. Jakmile budete stabilní, zvedněte a natáhněte a zvedněte levou nohu tak, aby vaše chodidlo bylo ve výšce vašeho hrudníku. Poté pokrčte levou nohu a položte chodidlo stranou na pravé koleno. Udržujte tuto polohu a snažte se pohybovat co možná nejméně.

 

  • Opakování: 3 až 6 krát 30 sekund s vystřídáním natažené a pokrčené nohy u každé série se 30 sekundami odpočinku mezi každou sérií.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Abdo Gain
519,00 Kč*
3.70 / 5 326 Názory
    FITNESS
    conseils-cross-exercice-exercices-videos-abdogaintrainer

    Videa se cvičením s Abdo Gain Trainer, nezbytným příslušenstvím pro posílení vašich břišních svalů. Domyos vás provází při vašich posilovacích cvičeních.

    RUZNE SPORTY

    Snižovat denní příjem kalorií je správné. Ale dělat naprosto vše pro dosažení svého cíle je mnohem lepší.

    (3)
    Nahoru