VIDEO CVIČENÍ: FIT BAND

(2)

Fit Band od Domyos je vybavení umožňujícíposilování svalů, díky různýmvideo cvičením, která vám nabízíme. Tato video cvičení prováděná ve spolupráci sportovními kouči z Domyos Clubu, vám umožní zpevnit břišní svaly, stehna, hýždě, ale i bicepsy pomocí pomalého posilování svalů. Objevte naše cvičení na videu pro správné využití Fit Band a zpevnění vašeho těla.

 

V zájmu správné účinnosti má vaše celá lekce trvat 30 až 45 minut, podle vaší úrovně. Jelikož jsou tato cvičení jsou určena především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte v blocích, které vám umožní střídat zapojené svaly.

 

Bezpečnostní pokyny: Během všech cvičení držte záda správně rovná a pravidelně a plynule dýchejte.

 

Video cvičení č. 1: Výpady

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní svaly, stehna

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vestoje před Fit Band, předem natažený na podlahu. Položte jednou chodidlo na Fit Band a druhou nohu natáhněte dozadu. Uchopte konce Fit band, proveďte výpad a vraťte se do původní polohy.  Po provedení cvičení je zopakujte s výměnou polohy nohou.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když provádíte výpad, a vydechujte, když se vracíte do původní polohy. 

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 2: Posilování stehen a hýždí

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: stehna, hýždě, paže

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha natáhněte Fit Band na zem a položte na něj chodidla ve vzdálenosti o něco větší než na šířku boků. Uchopte každý konec Fit Band jednou rukou. Mírně pokrčte nohy, pak je natáhněte a odlepte od země nejdříve pravou nohu, pak se vraťte do polohy s mírně pokrčenýma nohama, pak natáhněte nohy a odlepte tentokrát od země levou nohu.

 

  • Dýchání: Nadechujte se, když krčíte nohy, a vydechujte, odlepujete nohu od země.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 3: posilování ramen a zad

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: paže, ramena, záda

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na podložce, paty na zemi, položte Fit Band pod plosky chodidel a uchopte konce Fit Band do rukou. Potom nohy natáhněte, ale nechte je mírně pokrčené. Aby byl pohyb intenzívní, je třeba, aby byl Fit band natažený, když se ruce nacházejí u hrudníku, a abyste cítil(a) odpor. Umístěte ruce správně na Fit Band. Zatáhněte za něj, abyste přitáhl(a) ruce k hrudníku, udržujte záda rovná, pak povolte.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když natahujete Fit Band k hrudníku, vydechujte, když povolujete.  

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 4: Práce břišních svalů a stehen

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní svaly, stehna

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vleže na podložce s pokrčenýma nohama. Odlepte levou nohu od podložky, položte Fit Band pod plosku chodidla a uchopte Fit Band oběma rukama. Přitáhněte levé koleno k hrudníku. Natáhněte levou nohu a zároveň zvedněte horní část hrudníku. Potom se vraťte do původní polohy, s nohou skrčenou a kolenem u hrudníku. Po dokončení cviku proveďte stejné pohyby pravou nohou.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když jste v « skrčené koleno », a vydechujte, když natahujete nohu a zvedáte horní část hrudníku.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 5: Zpevnění celého těla

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní svaly, paže, stehna.

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na podložce, umístěte Fit Band pod plosky chodidel a uchopte konce rukama. Záda natáhněte na podložku a nohy nechte mírně pokrčené. Zvedněte horní část hrudníku a tahejte střídavě za levý a pravý konec Fit Band s mírnou úklonou hrudníku. Poté se vraťte do výchozí polohy.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když jste v « skrčené koleno », a vydechujte, když natahujete nohu a zvedáte horní část hrudníku.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 6: Břišní svaly

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní svaly

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na podložce, umístěte Fit Band pod plosky chodidel a uchopte konce rukama. Mírně pokrčte nohy a udržujte záda rovná. Mírně nakloňte záda dozadu, chvilku zůstaňte v této poloze, pak se vraťte do výchozí polohy postupným zvedáním zad a šíje.

 

  • Dýchání: při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 7: Posilování paží a ramen

 

  • Náročnost: Úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: ramena, bicepsy, tricepsy, břišní svaly, prsní svaly

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha natáhněte Fit Band na zem, položte na něj jedno chodidlo a druhé vedle, nohy jsou u sebe a uchopte jeden konec Fit Band z vnitřní strany nohy oběma rukama. Přitahujte Fit Band k bradě a dávejte pozor, abyste správně zvedal(a) i lokty, pak se vracejte do původní polohy.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když natahujete Fit Band k bradě, a vydechujte, když ho povolujete zpět do původní polohy.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 8: Kliky

 

  • Náročnost: Úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: prsní, bicepsy, břišní

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vkleče na podložce, umístěte Fit Band za záda, pod podpaží a uchopte konce Fit Band do rukou. Zaujměte polohu pro provádění kliků, kolena a holeně nechte na zemi. Spouštějte se k zemi a pak se zvedejte.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když spouštíte hrudník k zemi, a nadechujte se, když se zvedáte.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 9: Posilování stehen a hýždí

 

  • Náročnost: Úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: břišní, hýžďové, stehna

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na podložce, nohy pokrčené, ovažte Fit band kolem kotníků a udělejte uzel. Položte se na bok, opřete loket o zem a rukou si podložte hlavu. Zvedejte nohu, pak ji spouštějte. Po dokončení cvičení je zopakujte se změnou strany, aby se procvičily obě nohy.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když zvedáte nohu, a vydechujte, když nohu spouštíte do původní polohy.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 10: Posilování paží, ramen a zad

 

  • Náročnost: Úroveň 3

 

  • Zapojené svaly: paže, ramena, záda

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vestoje před Fit Band, předem nataženým na podlahu. Položte jedno chodidlo na Fit Band a oběma rukama uchopte konec. Zvedejte ruce těsně nad hlavu a při provádění pohybu udržujte paže natažené. Potom se pomalu vracejte do výchozí polohy.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když se zvedáte když natahujete Fit Band, abyste zvedal(a) ruce nad hlavu, potom vydechujte, když povolujete.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 11: Zpevnění celého těla

 

  • Náročnost: Úroveň 3

 

  • Zapojené svaly: paže, ramena, záda, stehna 

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na podložce, nohy natažené na zemi, umístěte Fit Band pod plosku pravé nohy a uchopte oba konce Fit Band do opačné ruky, tedy do levé. Táhněte za Fit Band, tak aby se loket s levou rukou posouval dozadu, a zároveň otáčejte hrudník doleva. Po dokončení cvičení vyměňte strany, umístěte Fit Band pod plosku levé nohy, uchopte konce Fit Band pravou rukou a provádějte stejné cvičení.

 

  • Dýchání: vydechujte, když taháte loket dozadu tahem za Fit Band, a nadechujte se, když povolujete.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 12: Práce stehen a ramen

 

  • Náročnost: Úroveň 3

 

  • Zapojené svaly: stehna, ramena, hýždě

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vleže na boku, hrudník odlepený od země a levý loket na zemi. Zmenšete plochu Fit Band tím, že ho z každé strany přeložíte, a každý z konců uchopte jednou rukou. Odlepte hýždě a táhněte za Fit Band, levou paži táhněte vzhůru, pak se vracejte do výchozí polohy. Po dokončení cvičení proveďte stejný pohyb na opačnou stranu.

 

  • Dýchání: vydechujte, když zvedáte hýždě a natahujete paži vzhůru, vydechujte, když povolujete.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 opakováních podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru