VIDEO CVIČENÍ: ZÁKLADNA PRO GYMNASTICKÝ MÍČ

(1)

Základna pro gymnastický míč od Domyos je vybavení navržené k dosažení stability při cvičení s gymnastickým míčem. Díky různým video cvičením, prováděným ve spolupráci se sportovními kouči z Domyos Clubu, tak můžete zpevnit břišní svaly, stehna a hýždě , ale i zapracovat na rovnováze. Objevte naše cvičení na videu pro správné využití základny pro gymnastický míč a bezpečné zpevnění celého těla.

 

V zájmu správné účinnosti má vaše celá lekce trvat 30 až 45 minut, podle vaší úrovně. Jelikož jsou tato cvičení jsou určena především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte v blocích, které vám umožní střídat zapojené svaly.

 

Bezpečnostní pokyny: Během všech cvičení držte záda správně rovná a pravidelně a plynule dýchejte.

 

Video cvičení č. 1: Zpevnění

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha s koleny na podložce, obě předloktí položte na gymnastický míč. Natáhněte nohy, vydržte v této poloze po dobu 15 sekund, pak se vraťte do původní polohy.

 

  • Dýchání: Při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, s 15 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 2: Hýždě

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: hýždě, stehna

 

  • Provádění cvičení: položte se bokem na gymnastický míč, jedním kolenem na zem, druhá noha natažená. Zvedejte nataženou nohu a vracejte ji do původní polohy. Stejný pohyb pak proveďte i druhou nohou.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když nohu zvedáte, vydechujte, když nohu pokládáte na zem.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 3: Relaxace

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha chodidla na zemi, čelem ke gymnastickému míči. Uchopte gymnastický míč tak, aby se vaše tělo na něj navalilo. Vydržte v této poloze po dobu 15 sekund, pak se vraťte do původní polohy.

 

  • Dýchání: Při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: dvakrát 15 sekund.

 

Video cvičení č. 4: Relaxace

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vsedě na okraji gymnastického míče, nohy pokrčené do pravého úhlu, aby pánev a kolena byly v jedné rovině. Položte záda na gymnastický míč, tak aby kopírovala křivku míče. Vydržte v této poloze po dobu 15 sekund, pak se vraťte do původní polohy.

 

  • Dýchání: Při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: dvakrát 15 sekund.

 

Video cvičení č. 5: Zpevnění

 

  • Náročnost: Úroveň 1

 

  • Zapojené svaly: břišní svaly, stehna

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha na zádech na zemi, lehněte si v takové vzdálenosti, aby paty ležely na míči a nohy byly natažené. Natáhněte nohy a položte paty na gymnastický míč, paže podél těla. Zvedejte hýždě, pak se vracejte do původní polohy.

 

  • Dýchání: nadechujte se, když zvedáte hýždě, a vydechujte, když se vracíte do původní polohy.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, se 30 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 6: Zpevnění

 

  • Náročnost: Úroveň 2

 

  • Zapojené svaly: břišní, ramena

 

  • Provádění cvičení: poloha kolena a ruce na zemi. položte obě nohy na gymnastický míč, vydržte v této poloze po dobu 15 sekund, pak se vraťte do původní polohy.

 

  • Dýchání: Při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, s 15 sekundami odpočinku po každé sérii.

 

Video cvičení č. 7: Rovnováha

 

  • Náročnost: úroveň 2

 

  • Provádění cvičení: výchozí poloha vestoje před gymnastickým míčem. Položte kolena na gymnastický míč, záda jsou rovná, ruce spojte a vydržte v této poloze po dobu 15 sekund. Potom se vraťte do výchozí polohy.

 

  • Dýchání: při cvičení nezapomínejte pravidelně a plynule dýchat.

 

  • Opakování: 2 až 3 série o 15 sekundách podle vaší úrovně, s 15 sekundami odpočinku po každé sérii.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Gymnastický míč od Domyos je vybavení umožňující posilování svalů, díky různýmvideo cvičením, která vám nabízíme. Tato video cvičení prováděná ve spolupráci se sportovními kouči z Domyos Clubu, vám umožní zpevnit břišní svaly, stehna, hýždě, ale i bicepsy pomocí pomalého posilování svalů. Objevte naše cvičení na videu pro správné využití gymnastického míče a zpevnění vašeho těla.

(1)
Nahoru