• Zatížené švihadlo
  • Zatížené švihadlo
  • Zatížené švihadlo
  • Zatížené švihadlo

Zatížené švihadlo

Ref.
8291238
Výhody výrobku
Snadno nastavitelné švihadlo pro každého. Švihadlo se dvěma přídavnými 80g závažími je vhodné na kardio trénink a na posilování svalů.
Možnost nastavení
Délka švihadla lze snadno a rychle upravit bez použití nářadí.
Ergonomický tvar
Snadné uchopení díky pěnovým rukojetím.
Hmotnost
Švihadlo a dvě 80g přídavná závaží (celková hmotnost 160 g).
Jízdní vlastnosti
Švihadlo je určeno na skákání v mírném tempu.

VLASTNOSTI

Délka švihadla
2,70 m.
Švihadlo
Nastavitelné.
Použití
Uvnitř.
Složení
Lano : 100.0% PVC (polyvinylchlorid) Rukojeť : 50.0% polyuretan, 50.0% polypropylen Závaží : 100.0% železo
Určeno pro
sportovce na pravidelné skákání přes švihadlo (dvakrát až třikrát týdně), kteří si chtějí posílit paže a předloktí.
záruka
2 roky

RADY

Tipy na údržbu
Čistěte navlhčenou houbičkou.
Skladovací Tipy
Pro uskladnění doporučujeme švihadlo zavěsit.
Omezení používání
Při skákání noste obuv.

DALŠÍ INFORMACE

Jak nastavit délku švihadla
Odejměte zátku na konci rukojeti, pak nohou přišlápněte střed švihadla a napněte jej k ramenům. U začátečníků či pro pohodlnější skákání by rukojeti měly sahat k ramenům. Zkušení uživatelé mohou volit délku zhruba k pupíku či k poslednímu páru žeber. Přebývající část švihadla odřízněte, nevkládejte ji do rukojetí.
Příznivé účinky skákání přes švihadlo
Skákání přes švihadlo je účinný způsob, jak spálit kalorie, zhubnout, vytvarovat postavu a také získat ploché břicho. Jedná se o velmi jednoduché, avšak efektivní cvičení, které pomáhá k lepší rovnováze a držení těla. Při skákání přes švihadlo dochází ke zpevňování spodní poloviny těla, závaží přispívají k posílení paží a předloktí. Po zvládnutí techniky přispívá ke zvýšení vytrvalosti.
Skákejte bez rizika zranění
Při skákáni zatáhněte břicho a stáhněte břišní svaly. Mějte zároveň zpevněná hýždě, abyste zabránili prohýbání beder a bolestem v kříži. Pokud se skákáním přes švihadlo začínáte, doporučujeme dělat při jednom otočení švihadla dvojskok snožmo, či střídat dvojskok na pravé a na levé noze. Při skákání noste vhodnou obuv kvůli tlumení došlapu.
Kalorická spotřeba
15 minut skákání přes švihadlo odpovídá 30 minutám běhu. Při hodinovém cvičení spálíte až 725 kalorií!
Instruktážní videa se cviky zdarma
Pod odkazem <a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a> naleznete instruktážní videa vedená profesionálními trenéry značky Domyos.

Tipy

  • FITNESS
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Skákání přes švihadlo je ideální fitness aktivitou pro spalování tuků, umožní Vám zhubnout, posílit břicho, předcházet celulitidě a zlepšit si vytrvalost.

    (2)
  • FITNESS

    Aerobní trénink, vytrvalost, zpevnění svalů, protažení nohou: švihadlo představuje kompletní trénink, ať už jste začátečník nebo zdatný sportovec!

  • FITNESS

    Chcete spálit co nejvíce kalorií v co nejkratším čase? Podívejte se na náš tréninkový plán pro skákání přes švihadlo, díky kterému zhubnete a zpevníte si celé tělo. Je to na Vás!

    (3)
Nahoru