Činky na pilates 2 × 3 kg

Ref.
8336581
Users reviews
5 / 5 2 Názory
Výhody výrobku
Posilujte svaly celého těla: dřepy, výpady vpřed, zvedání činek. Zvyšte intenzitu svého tréninku a rychle dosáhněte svého cíle!

2 DOSTUPNÉ BARVY

Univerzální využití
Od 500 g do 5 kg, 6 modelů podle vašich potřeb! Obsahuje také pokyny s cviky!
Stabilita
Praktické, nekutálí se!
Snadná údržba
Hladký povrch činek lze snadno omývat a nedělá šmouhy na podlaze!

VLASTNOSTI

Složení
Tyč : 100.0% železo Zátěr : 100.0% PVC (polyvinylchlorid)
Approved by
"Výborné na trénink a zpevňování paží pro surfování. Začala jsem s lehčími činkami a stále přidávám!" Catherine, zákaznice Decathlonu.
Tests
Výrobek neobsahuje zdraví škodlivé látky. Velikost a hmotnost našich činek ověřujeme testy. Činky se nekutálí a nezpůsobují šmouhy na podlaze.
záruka
2 roky

RADY

Skladovací Tipy
Neskladujte na lakovaném povrchu a v blízkosti zdrojů tepla.
Omezení používání
Nepouštějte z výšky na zem.

BEZPLATNÉ VIDEONÁVODY NA POUŽITÍ VÝROBKŮ DOMYOS.

Činky od značky Domyos vám umožní účinně zpevnit svaly horní části těla.
Domyos vám nabízí videonávody, které vznikly ve spolupráci s profesionálními a certifikovanými sportovními trenéry fitness center Domyos Club. 
 

DALŠÍ INFORMACE

Jak vybrat činky?
Výběr hmotnosti činek závisí na síle vašich svalů. Hmotnost činky musí odpovídat vaší úrovni. U poslední série cviků byste měli cítit únavu svalů. Svaly spodní části těla (stehna, hýždě... ) jsou v porovnání se svaly horní části těla větší (ramena, bicepsy...). Při cvičení dřepů nebo výpadů vpřed si proto neváhejte vzít těžší činku (od 2 kg) a naopak pro posilování horní části těla spíše lehčí činku (1 kg).
Jaké existují cviky s činkami?
Nevíte, kterými cviky začít, nebo si nejste jistí správnou pozicí? Navštivte naše stránky domyos.com a přečtěte si naše doporučení. Vývojový tým ve spolupráci s profesionálními trenéry pro vás připravil několik desítek cviků a tipů. Desítku cviků zdarma si můžete stáhnout v pokynech.
Jak se mohu zlepšovat?
Důležité je začít vždy rozehřátím celého těla pomocí lehké zátěže, abyste své tělo připravili na náročnější trénink a vyhnuli se tak zraněním. Začátečníci začnou s lehkou zátěží (1 kg) pro získání správné techniky posilování. Pokročilí mohou postupně zvyšovat zátěž tak, že každý druhý trénink zvýší zátěž o 500 g.
A navíc
Vyšší účinnosti posilování dosáhnete různými obměnami tréninku. Měňte rozsah, zátěž i rychlost pohybů!

Users reviews

  • Žena
    14 listopad 2019
    Use since Od 2 do 8 týdnů
    That review has been deposited on this product version
    api.label.reviewFlag.checkedPurchase.title
    Činky

    Činky jsou z fajn materiálu, dobře se drží. Hrany zkosené, což je výhoda pro méně zdatné jedince, kdy tak není potřeba se soustředit na to, že by se činky mohly rozjet. :)

  • Muž
    20–29 let
    05 květen 2019
    Use since Více než 1 rok
    That review has been deposited on this product version
    Činky

    Obyčejné činy, ale cena je víc než výhodná.

Nahoru