Činky na pilates 2 × 5 kg

Ref.
8336580
Výhody výrobku
Díky těmto činkám posílíte celé tělo: použijte je při squatech, výpadech, při bench-press. Zintenzivněte svůj trénink a dosáhněte rychleji svého cíle.

3 DOSTUPNÉ BARVY

Univerzální využití
Od 500 g do 5 kg, 6 modelů dle vašich potřeb! Včetně praktického letáku!
Stabilita
Praktické činky se nekutálí po zemi!
Snadná údržba
Jejich hladký povrch se snadno udržuje a nezanechává barevné šmouhy.

VLASTNOSTI

Složení
Tyč : 100.0% železo Zátěr : 100.0% PVC (polyvinylchlorid)
Approved by
„Vynikající jako příprava na surfování a jako rehabilitační pomůcka při posilování svalů paže. Začala jsem s nejlehčími činkami. Pokračuji s vyšší zátěží a ono to funguje!“ Catherine, zákaznice Decathlonu
Tests
Výrobek je vyroben z materiálů bez obsahu škodlivých látek. Výrobek prochází testy, abychom zajistili jeho správnou velikost a hmotnost. Zaručujeme, že se nekutálí po zemi a nezanechává barevné šmouhy.
záruka
2 roky

RADY

Skladovací Tipy
Neskladujte na lakovaném povrchu. Chraňte před mrazem a před zdrojem tepla.
Omezení používání
Nepouštějte na zem.

BEZPLATNÉ VIDEONÁVODY NA POUŽITÍ VÝROBKŮ DOMYOS.

Činky od značky Domyos vám umožní účinně zpevnit svaly horní části těla.
Domyos vám nabízí videonávody, které vznikly ve spolupráci s profesionálními a certifikovanými sportovními trenéry fitness center Domyos Club. 
 

DALŠÍ INFORMACE

Jak vybrat činky?
Hmotnost činky závisí na vaší pokročilostní úrovni a prováděných cvicích. Správná hmotnost by měla taktéž odpovídat vaší pokročilosti. Na závěr opakovaných sérií byste již svaly měli cítit. Svaly spodní poloviny těla (hýždě, stehna) jsou větší než svaly horní poloviny (ramena, bicepsy). Při squatech a výpadech proto sáhněte pro těžší činky (2 kg) a na drobnější svaly horní poloviny těla zvolte lehčí činky (1 kg).
Jaké existují cviky s činkami?
Nevíte, kterými cviky začít, nebo si nejste jistí správnou pozicí? Podívejte se na stránky domyos.com či na pod nadpis návod k použití. Vývojový tým ve spolupráci s profesionálními trenéry pro vás připravil několik desítek cviků a tipů. Desítky cviků naleznete na letáku, který stáhnete společně s návodem.
Jak dosáhnout pokroku př posilování?
Před cvičením je nezbytné se vždy zahřát pomocí malých zátěží, které připraví tělo na budoucí zátěž, a umožní tak předcházet poranění. Pro začátečníky jsou určeny lehké činky (1 kg), dokud si neosvojí potřebnou techniku. Jakmile si osvojí zacházení s činkami, mohou zátěž zvýšit (o 500 g každou 2. lekci).
Praktický detail
Střídejte různé cviky a zvyšte jejich účinnost. Střídejte rozpětí a rychlost pohybů.
Nahoru