Domácí Rotoped Comfort

Ref.
8359839
Výhody výrobku
Nejpohodlnější domácí rotoped naší řady. Pohodlné sedlo, rám pro snadné nasedání a nastavení rotopedu poskytují při tréninku pohodlí.
Plynulý chod pedálů
Zátěžové kolo o hmotnosti 6 kg.
Interaktivita
5 údajů včetně tepové frekvence (hrudní pás v balení). 7 programů.
Pohodlí
Pohodlné sedlo, rám pro snadné nasedání, nastavitelná řídítka, klipsny.
Ovladatelnost
Transportní kolečka usnadňují přesun.
Odolnost
Nosnost: 130 kg.

VLASTNOSTI

Složení
Rám : 100.0% ocel Čepice : 100.0% polyuretan
Tests
Sedlo tohoto domácího rotopedu testovali a vybrali sami uživatelé.
Určeno pro
kondiční tréninky (k pravidelnému používání).
záruka
Záruka 5 let na rám, 2 roky na díly. Dostupnost náhradních dílů: 2 roky.

RADY

Tipy na údržbu
Pravidelně kontrolujte dotažení šroubů a dalších částí přístroje. Po každém tréninku z výrobku setřete kapky potu. Pravidelně z rotopedu otírejte prach.
Skladovací Tipy
Skladujte na suchém místě, nikoli venku.
Omezení používání
Nosnost: 130 kg. Pouze pro domácí použití.

DALŠÍ INFORMACE

Hmotnost a rozměry
Rozměry: 94 × 58 × 121 cm, hmotnost: 40 kg. Rozměry balení: 97,3 × 67 × 27,8 cm. Celková hmotnost: 44 kg.
Příznivé účinky tréninku na rotopedu
Cvičením na rotopedu trénujete výdrž a zpevňujete svaly celého těla. Světová zdravotnická organizace doporučuje pro udržení fyzické kondice cvičit pravidelně a v mírném tempu (člověk se nezadýchává a je schopen si povídat) po dobu 22 min/denně. Pokud si přejete zhubnout, doporučuje Světová zdravotnická organizace cvičit pravidelně a v mírném tempu, avšak po dobu 44 min/denně.
Zátěžové kolo a plynulý chod pedálů
Zátěžové kolo rotopedu zajišťuje plynulý chod pedálů. Čím je zátěžové kolo těžší, tím je chod pedálů plynulejší a váš trénink příjemnější.
Tréninkový počítač, váš virtuální trenér
Tréninkový počítač rotopedu Comfort zobrazuje 5 údajů: kalorická spotřeba, překonaná vzdálenost, doba tréninku, rychlost, tepová frekvence (hrudní pás je součástí balení). 7 programů navržených našimi trenéry umožňuje příjemný trénink s ohledem na vaše cíle (zbavení se nadbytečných kilogramů, zpevnění svalů, návrat do formy, zlepšení výkonnosti atd.).
Měření tepové frekvence
K rotopedu je dodáván hrudní pás pro měření tepové frekvence. Jedná se o nejspolehlivější způsob, jak měřit tepovou frekvenci. Před připnutím pásu na hrudník navlhčete čidla. Pás pevně stáhněte. Vaše tepová frekvence se za několik vteřin zobrazí na displeji.
Rady pro správné seřízení rotopedu
Pro pohodlí při jízdě je důležité nastavit si správnou výšku sedla. Stoupněte si vedle rotopedu a nastavte výšku sedla tak, aby dosahovalo do úrovně vašich kyčlí. Výše umístěná řídítka umožňují trénink se vzpřímenými zády. Níže umístěná řídítka (tj. pozice v mírném předklonu) usnadňují šlapání. Nezapomeňte dostatečně utáhnout klipsny.
Stabilita rotopedu
Pro optimální pohodlí vám doporučujeme umístit rotoped na speciální podložku (např. model DF 920). Pěnová podložka zajišťuje stabilitu rotopedu při jízdě, snižuje otřesy i hluk a chrání podlahu před poškozením. Rotopedy Domyos jsou vybaveny dvěma stabilizátory u zadních nohou. Zajišťují dokonalou stabilitu při tréninku na každém typu podlahy.
Rady k přemístění rotopedu
Tento domácí rotoped je vpředu vybaven transportními kolečky. Při přesunu si stoupněte čelem k trenažéru. Zapřete se o něj nohou, zatlačte na řídítka a převraťte jej na kolečka. Trenažér opatrně přemístěte tam, kam potřebujete.
Nahoru