Error message
Unable to get reviews Operation timed out after 3000 milliseconds with 0 bytes received

Dřevěná tyč na protahování a pilates

Ref.
8526538
Výhody výrobku
Odolná a pohodlná tyč z lakovaného dřeva slouží jako pomůcka k udržení rovnováhy, k posilování a zvyšování hybnosti. Délka: 120 cm. Průměr: 23,5 mm. Hmotnost: přibl. 280 g.
Univerzální využití
Jediná pomůcka k trénování přesnosti, hybnosti a správně vedeného pohybu.
Stabilita
Je také skvělá jako pomůcka k udržení rovnováhy při výpadech.

VLASTNOSTI

Složení
Rukojeť : 100.0% dřevo
Approved by
„Tyč je velmi praktická na posilování paží. Pokud si ji dáte pod lopatky, zapojíte zádové svaly a zbavíte se bolesti zad. Vřele vám ji doporučuji.“ Sandra, zákaznice Decathlon
Tests
Vyrobeno z materiálů neobsahující škodlivé látky. Rozměry, rovnost a odolnost vůči UV záření byly ověřeny testy.
záruka
2 roky

RADY

Skladovací Tipy
Skladujte horizontálně na suchém, čistém a tmavém místě při teplotách do 25 °C. Vyvarujte se veškerých zdrojů tepla.

DALŠÍ INFORMACE

Proč tyč používat?
Trénink hybnosti je při sportu velmi často opomíjen, přitom špatná hybnost brání ve vykonání určitých pohybů. Správná hybnost umožňuje velký rozsah a přesnost pohybu a napomáhá předcházet poranění. O hůl se můžete opírat a udržovat rovnováhu, také slouží ke správnému provádění cviku s rovnými zády (např. squatu), či správné symetrie pravé a levé poloviny těla.
Jak s tyčí správně cvičit?
Nevíte, kterými cviky začít, nebo si nejste jistí správnou pozicí? Vše naleznete na stránkách domyos.com. Vývojový tým ve spolupráci s profesionálními trenéry pro vás připravil několik desítek cviků a tipů. Na internetových stránkách naleznete desítky bezplatných instruktážních videí.
Věděli jste, že...
Jak se správně protahovat? Protahujte se pomalu a zlehka, soustřeďte se na protahovaný sval. Zůstaňte v pozici 30 vteřin, dýchejte zhluboka a při protahování svalů neprovádějte prudké pohyby. Proč se protahovat? Každodenní protahování je nezbytností. Zvyšuje sílu i pružnost svalů a zabraňuje bolestem či poranění. Jak často se protahovat? Každý den, 5 až 10 minut, abyste zachovali pružnost svalů.
Praktický detail
Při protahovacích cvicích vám doporučuji zavřít oči a soustředit se na správné provádění pohybu s pomocí tyče.
Nahoru