Pěnový blok na jógu tmavě šedý

Ref.
8351158
Výhody výrobku
Nepřekonatelný pomocník při józe!Lehký a měkký blok. Vhodný pro pozice vsedě či rovnovážné pozice. Rozměry: 22,5 × 13,5 × 7,5 cm.
Stabilita
Napomáhá držení rovnováhy. Rozměry: 22 × 13,5 × 7,5 cm.
Nízká hmotnost
Hmotnost: 90 g. Skladná, vhodná na přenos. Hustota: 35 kg/m3 +/- 10 %
Hebkost
Vyrobeno z měkké a velmi příjemné pěny.

VLASTNOSTI

Složení
Hlavní materiál : 95.0% polyetylen, Hlavní materiál : 5.0% EVA (etylenvinylacetát)
Určeno pro
cvičení jógy.
záruka
2 roky

RADY

Tipy na údržbu
Čistěte vlhkým hadříkem. Pro odstranění nečistot používejte esenciální oleje.

BEZPLATNÉ VIDEONÁVODY NA POUŽITÍ VÝROBKŮ DOMYOS.

Praktická pěnová cihlička na jógu napomáhá k udržení rovnováhy při cvičení.
Domyos vám nabízí videonávody, které vznikly ve spolupráci s profesionálními a certifikovanými sportovními trenéry fitness center Domyos Club. 
 

DALŠÍ INFORMACE

K čemu slouží pěnový blok? Rozměry: 22,5 x 13,5 x 7,5 cm.
Blok slouží jako pomůcka při provádění různých jógových pozic. Může nahrazovat meditační polštář zafu. Blok je velmi lehký a snadno se přenáší v tašce. Při provádění náročnějších pozic vyžadujících udržení rovnováhy (pozice půlměsíce: Ardha Chandrasana) doporučujeme používat stabilnější blok z těžšího materiálu (korku nebo dřeva).
Řada výrobků na jógu DOMYOS
Tato řada sportovních výrobků byla vyvinuta s cílem zaručit maximální pohodlí při cvičení. Na vývoji našich výrobků se podílí celé týmy lidí, aby pro vás cvičení či hodiny jógy zůstávaly okamžikem radosti a uvolnění. Díky tomu se při cvičení můžete zcela soustředit na správné provedení pozic a dýchání. Všechny výrobky testujeme v praxi a na základě názorů uživatelů je dále vylepšujeme.
Proč cvičit jógu?
Jóga má své kořeny ve starověké Indii a umožňuje propojení ducha s tělem. Při pravidelném cvičení jógy se budete cítit lépe po duševní i fyzické stránce. Po fyzické stránce jóga přispívá ke zpevnění těla, větší ohebnosti a lepší rovnováze. Navíc získáte důvěru v sebe sama, pocítíte úlevu a zbavíte se stresu.

Tipy

Nahoru