Posilovací lavice AB 350

Ref.
3337788
Users reviews
5 / 5 1 Názor
Výhody výrobku
Napomáhá ke správnému provádění cviků na břišní svaly.
Pohodlí
Napomáhá ke správnému provádění cviků. Opěrka zad i sedátko ze silné pěny.
Možnost nastavení
2 úrovně nastavení.
Snadné přemístění
Rozměry: 165 x 55 x 65 cm. Skládací. Odmontovatelná ramena. Transportní kolečka.

VLASTNOSTI

Složení
Rám : 100.0% ocel Sedadlo : 100.0% akrylonitrilbutadienstyren Pěna : 100.0% polyuretan
Určeno pro
pravidelné posilování přímých břišních svalů.
záruka
5 roky

RADY

Omezení používání
Max. nosnost: 110 kg. Pouze pro domácí použití.

DALŠÍ INFORMACE

Trénink
Nejste-li zvyklí pravidelně posilovat, dodržujte během prvních 3-4 týdnů pokyny pro začátečníky. Dbejte na správné dýchání. Vydechujte při námaze a nadechujte se při návratu do původní pozice. Stáhněte břisní svaly, vydechněte. Uvolněte svaly, nadechněte se. Přizpůsobte dýchání svému tempu, abyste se nezadýchávali.
Pro vyšší účinnost
Měňte pořadí cviků, abyste nenavykli své břišní svaly na stejný rytmus a pořadí cviků.
Úroveň začátečník
Rozehřejte se sérií 10 cviků. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Opakujte cvik znovu 12x. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Opakujte cvik znovu 15x. Než přejdete k dalšímu cviku, odpočiňte si po dobu 30 vteřin až 1 minuty. Proveďte 3 cviky z níže uvedeného seznamu.
Úroveň středně pokročilý
Rozehřejte se sérií 12 cviků. Odpočiňte si po dobu 10 až 15 vteřin. Opakujte cvik znovu 15x. Odpočiňte si po dobu max. 10 vteřin. Opakujte cvik znovu 15x. Při cvičení posledních 5 cviků zpomalte a soustřeďte se na stažení svalů. Při posledních 5 opakováních se neopírejte (nechte svaly stažené) po dobu 5 vteřin. Než přejdete k dalšímu cviku, odpočiňte si po dobu 30 vteřin.
Úroveň pokročilý
Rozehřejte se sérií 15 cviků. Odpočiňte si po dobu 10 vteřin. Opakujte znovu 15x druhou sérii cviků. Při posledních 5 opakováních zůstaňte ve vzduchu (se staženými svaly) po dobu 5 vteřin, poté se pomalu vracejte na zem (5 vteřin do původní polohy). Odpočiňte si po dobu 15 vteřin. Pokračujte třetí sérií cviků o 20 opakováních, přičemž posledních 5 cviků vydržte s maximálně staženými svaly (zůstaňte v horní pozici, vracejte se pomalu do původní pozice). Odpočívejte 15 vteřin.
Zkuste překonat své limity!
Poslední sérii cviků cvičte na maximum. Cvik opakujte tolikrát, kolikrát to zvládnete. Soustřeďte se na správné provádění cviku, břišní svaly mějte stažené. Odpočiňte si po dobu 30 vteřin. Přejděte k dalšímu cviku.
Zvedání horní části těla
Cvičení zaměřené na horní část břišního svalstva. Začněte s hlavou opřenou o opěrku, lehněte si na záda, lehce pokrčte nohy, stáhněte břišní svaly a přidržujte se lavice AB. Zvolna zvedejte hlavu a ramena, a to až do chvíle, kdy se ramena přestanou dotýkat země. Jakmile jsou vaše lopatky zcela odlepeny od země, zastavte pohyb. Dejte si přestávku. Vydechujte při zvedání těla, se staženými svaly. Nadechujte se při návratu zpět do lehu na záda.
Zvedání horní části těla z opačné strany
Cvik je zaměřen na posilování dolní části břišních svalů. Začněte ze stejné výchozí pozici jako při předchozím cvičení. Stáhněte břišní svaly a přidržujte se lavice AB. Při tomto cvičení vám lavice slouží k držení rovnováhy. Nohy lehce pokrčte v kolenou a vydechněte. Zvolna zvedejte nohy a pánev. Vaše kolena budou nad hrudníkem. Dejte si přestávku. Nadechněte se při návratu do původní pozice. Cvik opakujte.
Zvedání celé horní části těla
Posilujte zároveň horní i dolní část břišních svalů: kombinujte oba cviky dohromady. Začněte cvičit ve stejné pozici jako na začátku, nohy lehce pokrčte v kolenou, vydechujte a přitahujte kolena k hrudníku. Zároveň zvedněte ramena od země tak, jako při prvním cvičení zvedání trupu. Při návratu trupu do výchozí pozice se nadechujte.

Users reviews

5 / 5 1 Názor
1 uživatelů doporučuje tento výrobek
  • 31 October 2015
    That review has been deposited on this product version
    purchase confirmed
    Posilovac brisnich svalu

    Super

Tipy

Nahoru