Posilovací závaží na kotníky a zápěstí 2 × 1,5 kg

Ref.
8358973
Výhody výrobku
Posilujte se závažím na zápěstích nebo na kotnících. Dostupné ve hmotnostech od 0,5 do 2 kg. Prodávány po 2 kusech.
Možnost nastavení
Nastavení pomocí suchých zipů.
Univerzální využití
K posilování horní i dolní části těla.

VLASTNOSTI

Složení
Výplň : 100.0% železo Vnější materiál : 100.0% neopren
Určeno pro
posilování doma nebo v posilovně.
záruka
2 roky

RADY

Skladovací Tipy
Skladujte na suchém místě. Neskladujte venku, aby nedošlo ke korozi.
Omezení používání
Nepoužívejte ve vlhkém prostředí. Nepoužívejte na běh.

BEZPLATNÉ VIDEONÁVODY NA POUŽITÍ VÝROBKŮ DOMYOS.

Díky Gymweights od značky Domyos získají vaše posilovací cvičení na intenzitě. Pro zvýšení obtížnosti vašich cvičení upevněte vybavení na předloktí či kotníky.
Domyos vám nabízí videonávody, které vznikly ve spolupráci s profesionálními a certifikovanými sportovními trenéry fitness center Domyos Club. 
 

DALŠÍ INFORMACE

Jak používat posilovací závaží?
Nevíte, kterými cviky začít, nebo si nejste jistí správným postojem? Mrkněte se na naše stránky domyos.com. Náš tým vývojářů ve spolupráci s kvalifikovanými trenéry natočil videa, kterými se můžete řídit a pro vás jsou přístupná zcela zdarma.
Co je to zpevňování svalů?
Při zpevňování svalů uvádíte svaly do napětí, tzn. napínáte svalová vlákna, která jsou nezbytná ke správnému držení těla, ke každodennímu pohybu či k přemísťování věcí. Posilování svalů berte jako prevenci a práci na duševní pohodě. Když budete posilovat pravidelně, výsledky budou vidět velmi rychle.
Pro koho je toto cvičení vhodné?
Tomuto druhu cvičení se věnují především ženy, zpevňování svalů je však vhodné pro všechny, a to bez ohledu na věk. Posilovat s odporem je velmi účinný způsob posilování. na své postavě to brzy zaznamenáte.
Příznivé účinky zpevňování svalů
Zpevňování svalů umožňuje vrátit se opatrně ke sportu, vytvarovat postavu a posílit všechny části těla (břicho, hýždě, paže, hrudník). Díky této cílené technice cvičení získá tělo hezké tvary a navykne si na pohyb.
Nahoru