conseils-3-bonnes-raisons-pour-courir-chez-soi

3 PÁDNÉ DŮVODY PROČ BĚHAT DOMA!

Chcete-li se vyhnout nepříznivému počasí, je pro vás běžecký pás ideální. umožní vám praktikovat pravidelná vytrvalostní cvičení u vás doma.

Zde jsou tři dobré důvody, proč běhat:!

 

1. Trénink doma

Díky běžeckému pásu můžete praktikovat cvičení podobná footingu nebo chůzi. Netřeba odejít z pohodlí domova: běžecký pás vám poskytne stejné cvičení doma.

 

2. Dosáhněte svých cílů!

Běžecký pás a chodící pás přinášejí kompletní trénink. Je využíván na:

  • zlepšení dýchání a kardiovaskulárního systému
  • kondiční cvičení
  • hubnutí
  • rehabilitač cviky.

 

3. Váš trénink: vaším tempem

Běžecký pás je používán jak začátečníky, tak dlouholetými sportovci.

 

Pokud začínáte, používejte běžecký pás ke krokovým cvikům nebo na chůzi. Rychlost jednoduše nastavíte na ovládacím displeji. Jakmile pro vás bude cvičení příliš jednoduché, zvyšte rychlost.

Některé běžecké pásy, jako například pás Domyos TC5, vám umožní běhat na nakloněném povrchu: což je fyzické cvičení vhodné pro nejnáročnější sportovce.

 

Doporučení: pokud používáte běžecký pás jako prostředek na zhubnutí, doporučuje se vytrvalostní cvičení. Tzn. běhání o mírné intenzitě delší dobu (minimálně 30-45 minut). Při vytrvalostním cvičení totiž tělo využívá podkožního tuku, a tím pádem hubnete. 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru