Posilování: jak nabrat svalovou hmotu?

(1)

Spolehlivý recept, jak nabrat svalovou hmotu? Spojit bohatou stravu, intenzivní trénink a dlouhé oddychové periody. Váš partner v posilování Domyos vám pomůže nabrat svalovou hmotu.

 

Jaký je rozdíl mezi nabíráním svalové hmoty a vyrýsováním?

V posilování rozlišujeme dva cíle: nabrat svalovou hmotu nebo „se vyrýsovat‟.

Vyrýsování je eliminací tukové hmoty. Snížit tělesnou hmotnost a posílit se. Nabírání svalové hmoty je naopak nabíráním tělesné hmotnosti a svalového objemu. Při nabírání svalové hmoty je nejdůležitější strava.

 

Spojte stravu bohatou na výživné prvky (glycidy a proteiny) s intenzivním tréninkem a hmota se rychle dostaví.

 

Trénink pro nabírání svalové hmoty

Při tréninku: se doporučuje posilovat s těžkou zátěží. Upřednostnit cviky s vlastní váhou těla nebo trénink na posilovací lavici, kde lze cviky obměňovat.

 

Doporučuje se posilovat několik svalových skupin a ne izolované cviky. Posilovat velké svaly, tj hýžďové svaly, záda a stehna.

 

Trénink nesmí být delší než 1 h 30 až 2 h, včetně zahřívání. Omezení tréninků umožňuje nechat si energii na rekuperaci, kdy dochází ke konstrukci svalů.

 

Nezapomeňte na rekuperaci!

Při nabírání svalové hmoty se nesmí zapomínat na oddych. Právě v této fázi rekuperace dochází ke konstrukci velké části svalové hmoty.

Střídejte den tréninku s dnem rekuperace.

 

Poslední rada: nabírání svalové hmoty vyžaduje silnou koncentraci. Nepraktikujte více sportů naráz. Soustřeďte se pouze na posilování.

 

 

 

Klíčová slova: posilování, nabírání svalové hmoty, posilovací lavice, posilovací materiál, jak nabrat svalovou hmotu, domyos, posilování vyrýsování, trénink pro nabírání svalové hmoty, rekuperace, strava posilování

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
KULTURISTIKA

Během rýsování je nutné dodržovat přesná pravidla, aby svaly řádně vystoupily. Přečtěte si 5 našich rad, které Vám pomohou svaly vyrýsovat a přitom dodržet správný stravovací režim.

(1)
Nahoru