Posilování: jak nabrat svalovou hmotu?

Spolehlivý recept, jak nabrat svalovou hmotu? Spojit bohatou stravu, intenzivní trénink a dlouhé oddychové periody. Váš partner v posilování Domyos vám pomůže nabrat svalovou hmotu.

 

Jaký je rozdíl mezi nabíráním svalové hmoty a vyrýsováním?

V posilování rozlišujeme dva cíle: nabrat svalovou hmotu nebo „se vyrýsovat‟.

Vyrýsování je eliminací tukové hmoty. Snížit tělesnou hmotnost a posílit se. Nabírání svalové hmoty je naopak nabíráním tělesné hmotnosti a svalového objemu. Při nabírání svalové hmoty je nejdůležitější strava.

 

Spojte stravu bohatou na výživné prvky (glycidy a proteiny) s intenzivním tréninkem a hmota se rychle dostaví.

 

Trénink pro nabírání svalové hmoty

Při tréninku: se doporučuje posilovat s těžkou zátěží. Upřednostnit cviky s vlastní váhou těla nebo trénink na posilovací lavici, kde lze cviky obměňovat.

 

Doporučuje se posilovat několik svalových skupin a ne izolované cviky. Posilovat velké svaly, tj hýžďové svaly, záda a stehna.

 

Trénink nesmí být delší než 1 h 30 až 2 h, včetně zahřívání. Omezení tréninků umožňuje nechat si energii na rekuperaci, kdy dochází ke konstrukci svalů.

 

Nezapomeňte na rekuperaci!

Při nabírání svalové hmoty se nesmí zapomínat na oddych. Právě v této fázi rekuperace dochází ke konstrukci velké části svalové hmoty.

Střídejte den tréninku s dnem rekuperace.

 

Poslední rada: nabírání svalové hmoty vyžaduje silnou koncentraci. Nepraktikujte více sportů naráz. Soustřeďte se pouze na posilování.

 

 

 

Klíčová slova: posilování, nabírání svalové hmoty, posilovací lavice, posilovací materiál, jak nabrat svalovou hmotu, domyos, posilování vyrýsování, trénink pro nabírání svalové hmoty, rekuperace, strava posilování

KULTURISTIKA

Během rýsování je nutné dodržovat přesná pravidla, aby svaly řádně vystoupily. Přečtěte si 5 našich rad, které Vám pomohou svaly vyrýsovat a přitom dodržet správný stravovací režim.

Nahoru