conseils-musculation-règles-d'or-entraînement-réussi

POSILOVANI: ZLATA PRAVIDLA USPESNEHO TRENINKU

Je váš posilovací trénink opravdu účinný? Trenér posilování u Domyos Club Romain Maier představuje svých 6 zlatých pravidel, jak dosáhnout svého cíle.

 

Progresivita

Vaše tělo se potřebuje přizpůsobit požadované námaze, progresivně zvyšujte frekvenci tréninků a intenzitu práce.

 

Pravidelnost

Nedávejte si příliš ambiciózní cíle týkající se frekvence tréninku. Je lepší trénovat 2 až 3 týdně po celý rok, než každé dva dny ve dvou měsících.

 

Kvalita

Dávejte přednost správnému provedení pohybu před hmotností zátěže.

 

Odpočinek

Pozitiva tréninku se objeví pouze s odpočinkovými fázemi. Nezapomínejte na ně. Svalová skupina potřebuje 48 až 72 h na rekuperaci.

 

Vytrvalost

Tělo se potřebuje přizpůsobit. V závislosti na stavbě těla a cílech se mohou výsledky dostavit až po několika měsících. Nenechte se odradit.

 

Přizpůsobení tréninku

Chcete-li mít co největší šanci k dosažení cílů, vyhledejte odborníka na danou aktivitu nebo sportovního trenéra, kteří vám nabídnou odpovídající tréninkový program.

 

 

 

Poslední rada: pořiďte si vhodný posilovací materiál!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Nahoru