ŠVIHADLO 500

Ref.
8380096
Výhody výrobku
Délku lze upravit, a přizpůsobit tak postavě. Skákáním posílíte svůj kardiovaskulární systém, zlepšíte si fyzickou kondici a shodíte nadbytečná kila. Závaží v prodeji zvlášť.

3 DOSTUPNÉ BARVY

Jízdní vlastnosti
Ložiska ABEC1 umožňují trénink v mírném tempu.
Ergonomický tvar
Tvarované rukojeti z pružného materiálu zajišťují snadné uchopení.
Odolnost vůči odření
Lano z PVC určené ke skákání na dlažbě nebo parketách.
Možnost nastavení
Lano (2,8 m) lze snadno nastavit a přizpůsobit výšce každého.
Hmotnost
Rukojeti se zásobníky až na čtyři 75g závaží.

VLASTNOSTI

Švihadlo
Nastavitelné
Délka lana
2,80 metrů.
Použití
Do interiéru.
Složení
Rukojeť : 50.0% polypropylen, Rukojeť : 50.0% styren-ethylen-butylen-styren (SEBS) Lano : 100.0% polyvinylchlorid (PVC) bez ftalátů
Určeno pro
zlepšení fyzické kondice pravidelným skákáním (2 až 3krát týdně) ve vnitřních prostorách.
záruka
2 roky

RADY

Tipy na údržbu
Stopy potu čistěte suchým hadříkem. Lano omývejte navlhčenou houbičkou.
Skladovací Tipy
Při uskladnění doporučujeme švihadlo zavěsit.
Omezení používání
Při skákání přes švihadlo noste obuv.

DALŠÍ INFORMACE

Jak nastavit délku švihadla
Správnou délku švihadla nastavíte tak, že si stoupnete doprostřed, uchopíte rukojeti a natáhnete švihadlo podél těla. Pro začátečníky nebo snadnější trénink by měly rukojeti dosahovat do úrovně ramen. Zkušení sportovci si mohou délku nastavit k úrovni posledního žebra nebo až k pupíku.
Snadné nastavení ve 4 krocích (viz návod na zadní straně obalu)
Jakmile si určíte správnou délku švihadla, Podržte vršek rukojeti, v úrovni dutiny. 1. Zatlačte švihadlo do spodní části rukojeti, a vytáhněte vnitřní díl. 2. Vytáhněte přebývající lano (délka přebývajícího lana závisí na vaší výšce a úrovni, jak bylo vysvětleno dříve). 3. Přebývající část švihadla odřízněte. 4. Zarážku vraťte na původní místo. Švihadlo je připravené k tréninku! V případě potřeby se podívejte na návod na zadní straně obalu výrobku.
Jak švihadlo zatížit? (viz schéma na zadní straně obalu)
Na jednu rukojeť můžete připevnit až 2 závaží (1 závaží = 75 g ). Závaží je prodáváno zvlášť. K připevnění závaží natočte rukojeť barevným tlačítkem nahoru. Zmáčkněte na tlačítko: zásobník se otevře. Do zásobníku vložte jedno nebo dvě závaží. Nakonec zasuňte zásobník zpět do rukojeti. Rukojeť je připravena, stejným způsobem vložte závaží do druhé rukojeti. Poté můžete začít trénovat.
Skákejte bez rizika zranění
Při skákáni zatáhněte břicho a stáhněte břišní svaly. Mějte zároveň zpevněné hýždě, abyste zabránili prohýbání bederní páteře a následným bolestem v bedrech. Pokud se skákáním přes švihadlo začínáte, doporučujeme dělat před každým přeskočením meziskok, případně střídat pravou a levou nohu po každých 2 skocích. Při skákání noste obuv s dobrým tlumením došlapu.
Kalorická spotřeba
15 minut skákání přes švihadlo odpovídá 30 minutám běhu. Při hodinovém cvičení spálíte až 725 kalorií!
Příznivé účinky skákání přes švihadlo
Skákání přes švihadlo je účinný způsob, jak spálit kalorie, zhubnout, vytvarovat postavu a také získat ploché břicho. Jedná se o velmi jednoduché, avšak efektivní cvičení, které pomáhá k lepší rovnováze a držení těla. Při skákání přes švihadlo nedochází pouze k namáhání svalů spodní části těla, zpevňují se také paže, ramena, zádové a břišní svalstvo. Technicky správné skákání přes švihadlo zlepšuje vaši vytrvalost.
Pro účinnější cvičení jsme pro vás přichystali instruktážní videa
Na odkazu <a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a> naleznete instruktážní videa vedená zkušenými trenéry značky Domyos.

Také by vás mohly zajímat tyto výrobky

Nahoru